Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag var det tid for ny kontroll hos JM. Timen hadde allerede blitt utsatt 2 ganger, så det var godt endelig å komme dit igjen:)

Alt er bare bra og formen er super, så har ikke hatt så stort behov for kontroll.

Det første hun sa da jeg kom inn var at hun så at jeg hadde begynt å fått væske i ansiktet! Jeg har hatt væske i beina noen uker, men nå har det altså kommet i ansiktet også. Ikke rart vekte plutselig hoppet opp et par kilo bare på et par - tre dager...

Blodtrykket var supert, urinprøven fin etc.

Babyen har lagt seg langt ned i bekkenet og SF målet hadde sunket under den røde streken (har ligget omtrent midt på den hele veien). JM synes det var litt tidlig at babyen lå så langt ned, så hun tror kanskje det blir fødsel tidligere.

Vi har jo allerede fått dato for KS om 6 uker, men hun trodde kanskje det kom til å skje før den datoen også! Gjett om mannen min begynte å bli nervøs da han kom hjem og fikk høre dette:)

Vi har jo det meste klart, så det gjør ingenting i forhold til det om babyen kommer tidligere, men den kan godt holde seg inne en stund til slik at den blir mer "ferdig":)

Alt står i alle fall bra til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9695269-v%C3%A6rt-hos-jm-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når har du termin? Og hva er grunnen til at du skal ta KS?

Jeg har termin 4.august, og lurer på om ikke babyen har festet seg. Tror egentlig det skjedde for over en uke siden, men gleder meg til kontroll på torsdag for å høre om det virkelig har skjedd. Den kan godt komme om ca to uker nå : )

Vi har avtalt KS til 6. august. (13 dager før UL termin, og 3 dager før vår termin...).

Skal ta KS på grunn av at jeg har en kronisk sykdom som de ikke vet om eventuelt kan forverres ved å gå gjennom en vanlig fødsel. Dessuten har jeg totalprotese i en av hoftene slik at de/vi heller ikke vil risikere at denne forskyver seg (sjansen er minimal, men den er der).

Hvis jeg går i fødsel før KS datoen så må vi bare dra til St. Olavs så utfører de KS da i stedet. Dette har vi avklart med dem, så da bare kjører vi inn med følge av JM.

Vi synes ikke det har så mye å si om h*n kommer om en 3-4 uker, men nå snart blir litt tidlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...