Gå til innhold

Quinny buzz ikke zapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne vogna? Lurte på denne som reisevogn da zapp ikke kan legges ned i ryggen.

Er dere fornøyde med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en titt på Mutsy Spider på mutsy.com.

Jeg hadde heller gått for den, blir ekstremt liten sammenlagt den også.

Skrevet

Nei! Buzz er noe skikkelig ræl! Stiv å trille, liten plass i handlekurven, trang sittedel, knøttliten kalesje og skikkelig plastikk-følelse... Ville sjekket ut TFK Buggster, det er en knalltrille i superkvalitet..!

Skrevet

Har vært inne og sjekket de opp begge to. Det er akkurat slike triller jeg vil ha. Takk for tips.

Skrevet

Mutsy Spider og TFK Buggster, noen som vet ca priser for de?

Skrevet

hvor gammel er ungen din?

jeg hadde buzz da minste her var ca 1,5 år..og det var på grensen til at den da var særlig god å trille ja..

Skrevet

Vi har buzz 2007 modell til vår 1 år gamle datter. Er faktisk utolig fornøyd. Men det skal sies at vi har den som vogn nr. 2, slik at den kun er med i bilen på handlesenter, byturer med jevnt underlag o.l. Den egner seg ikke til skogturer- er absolutt ingen terreng/jogge-vogn. Heller ikke en vintervogn som liker seg på slapseføre. Men hvis man først er inneforstått med dette tror jeg ikke du skal bli negativt overrasket. Jenta vår sitter utrolig godt i vogna, 07 modellen er veldig godt polstret. Vi bruker den hele tiden med bilstolen på, og det er helt genialt. Den er liten og enkel og slå opp/sammen. Ser kul ut og er veldig grei å trille inne på jevnt underlg.

Skrevet

..kan føye meg til linneas_mamma ang kommentarer om vogna..men etter et visst antall kg blir vogna likevel ganske håpløs om du har dem slik at ungen sitter med fjeset mot deg..

ikke en vogn jeg ville satsa på om det er den eneste vogna du skal ha nei

Skrevet

Han er 14 mnd gammel og stor av størrelse. Tenkte mest å bruke den som reisetrille. Jeg har brio kombi, brio race og en chicco reisetrille men den kunne jeg tenke meg å bytte ut.For den får jeg ikke ryggen helt ned på. Hvordan er det med tilbehør? jeg er avhengig av parasoll og god kalesje som dekker for sola. ja vi reiser mye :-)

Takk for mange svar. Vanskelig hele vogn styret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...