Jinxie Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg ser at den selges på nett med fotpose som tilbehør. Men jeg fikk ikke noen fotpose med da jeg kjøpte min i vanlig butikk. Noen andre som fikk med noe tilbehør når de kjøpte den? Evt. noen som vet hvor man får kjøpt Carena fotpose?
It's all about me Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg fikk med fotpose i prisen da jeg kjøpte min. Men det var egentlig en feil, de selges uten, men jeg fikk siden jeg hadde ringt på forhånd og spurt og hun i telefonen hadde sakt feil.
Jinxie Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Ok, så heldig du var da! Rart de selges på nett med fotpose, jeg har sett det på flere nettsider som selger dem. Aner du hva den fotposen koster?
It's all about me Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Nei dessverre, men har vært nysgjerrig på det selv. Så send meg gjerne en pm hvis du finner det ut )
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg fikk fotpose med da jeg kjøpte denne - trodde det var standard, jeg...? Kjøpte min på Brio på Lagunen i Bergen.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 hei:) har vært tilbud på alle brio butikkene i bergen på carena easy og da var det først med fotpose i prisen, senere gikk den kampanjen vekk og det kom en ny kampanje der det bare var vognen. Fotposen koster 150:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå