Athene75 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har dere vært like kvalme/like lite kvalme under svangerskapene eller har det variert fra svangerskap til svangerskap? Jeg bare lurer...sist jeg var gravid var jeg veldig kvalm fra uke 7 - 11 ( endte i en MA ). Jeg forbereder meg på at kvalmen dukker opp som lyn fra klar himmel om noen uker nemlig. Derfor lurer jeg på hvordan dere andre har hatt det.
Gkm1 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Heisann. Jeg har to fullgåtte svangerskap bak meg og var ikke syk/kvalm i noen av dem. Heller ikke denne gangen har jeg kjent noe til kvalmen, men så er jeg bare 5+3 i dag så den kan enda komme. Leste en plass at de som lett ble sjøsyk også lett ble kvalm... Jeg har enda aldri vært sjøsyk, så for min del stemmer det, så langt
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hei. Dette er mitt fjerde svangerskap. Og med de to første var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Med nummer tre var jeg litt "uggen" et par uker. Mens denne gangen var jeg kjempekvalm fra en uke etter eggløsning(!!!!)frem til uke 8. Jeg er nå i uke 9, og jeg synes det nå går bedre.Men det føles jo som det er "dagen der på"hver dag, da....
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Hei. Går med min andre nå. Første var det en kjapp morgenkvalme som fikk meg til å teste,men ellers hadde jeg et kvalmefritt svangersjap. Tror dette blir litt væree på den måten. er 7+ nå og har begynt å merke det noen ganger Svangerskapene kan arte seg anderledes fra det ene til det andre,uten tvil.
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Er nå gravid med nr 3, og alle svangerskap har vært forskjellige. Eneste forskjellen er at jeg får tidligere og tidligere symtomer på kvalme og stikkinger i mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå