Gå til innhold

Dere som venter nr 2


Kakebakesøte

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 10 straks, men har nesten ikke hatt noe mensmurring. Har dere det? Jeg har i grunn ellers symptomer som trøtt, sliten, uggen. Men husker så godt fra første gang at jeg hadde så mye mensmurring, da lurer jeg jo litt... Mensmurring kommer jo av at livmoren utvider seg liksom... klarer jo selvsagt å bli litt bekyrmet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes jeg har mindre murringer nå enn første graviditet, spesielt i starten. Har hatt noen dager innimellom med ganske sterke smerter nå, er 7+6. Ellers føler jeg denne graviditeten er andreledes enn de andre jeg har hatt, er ikke så trøtt denne gangen. De andre gangene sovnet jeg som en stein midt på dagen og om natten, nå får jeg problemer med å sove om kvelden hvis jeg sovner på dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har heller ingen mensmurring. e 11+1 idag og har ikkje hatt d på noen uker no.

men e kvalm, kjempe trøtt og øm i brystene så tar d som gode tegn!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - lite mensmurringer. Mye mer kvalm og mindre trett... Så egentlig helt forskjellig. Forrige gang hadde jeg festeblødning, men det hadde jeg ikke nå.

 

Var på UL i går og alt var bra. Er i uke 9/10..

 

Stikk innom legen din hvis du er bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 11 uker nå, og har ikke opplevd mensmurringer, men jeg er 10 ganger mere trøtt og sliten med nr 2... Har ikke opplevd maken jeg.. Orker omtrent ingenting lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Jeg kan ikke huske at jeg hadde det i første graviditet, og har det heller ikke nå. Det er nok helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar! Jeg skal uansett ta kontakt med lege, har ikke hatt kontroll enda. Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 5 +5, hadde litt mensmurring for et par uker siden, varte bare ett par dager. Husker at det var mer sist.. Denne gangen har jeg en tyngre følelse nederst i magen, det ble jeg litt engstelig for, men det var visst vanlig.. Lurer på om jeg blir mer engstelig nå enn ved forrige svangerskap jeg. Nå har jeg noe å sammenligne med..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det likt som forrige gang, etter det jeg husker. Murringer som kommer og går. Er trøtt og litt sliten om kveldene. Har også endel stikninger i sidene :)

Det hender jo at man kan ha mer slike "plager" med nr 1, med nr 2 har kroppen vært gjennom det en gang før :)

Alt er nok i skjønneste orden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr to på vei, i uke 6. heller ingen mensmurringer.. men har vondt i musklene, kjenner at magen er på vei. er mer overrasket over at jeg ikke har ømme bryst i d hele tatt! greide selvsagt å overbevise meg selv om at ungen ikke lever (hvis man kan kalle det det så tidlig) lenger i går kveld.. men i dag har det gått over :) man blir jo så bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...