Gå til innhold

Flere med helt ferske små troll her som ikke gjør noe annet enn å sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt 3 barn, men kan ikke huske at de to andre var sånn. Minsten er snart en uke gammel, men bare sover og sover. Våkner kun til bleie skift nesten. Har tatt gulsot test og det var bare littegranne utslag. Han tar til seg mat, men ikke mye. Har jo sjekket på sykehuset og han var frisk og sunn ellers. Noen med lignende erfaring?

Fortsetter under...

Skrevet

Fikk gutt nummer to i høst, og opplevde det samme. Førstemann ville ikke sove uten puppen i munnen, og jeg var forberedt på at slik ville det også bli nå. Men nummer to sov og sov. Måltidene tok bare et par minutter og det kunne gå mange timer med mindre jeg la han til brystet. Han var veldig gul, men under grensen for behandling. Jeg var engstelig og klarte ikke å slå meg til ro med at jeg egentlig bare var heldig som hadde fått en rolig nummer to. Nå ni måneder senere har jeg en gutt som bare turner rundt i sengen og fjoller og ler og ikke vil sove. Hvorfor nøt jeg ikke disse rolige dagene i steden for å sitte på Din Baby og bekymre meg?!! Gå på helsestasjonen i morgen og vei han. Kanskje sover han som en sten fordi du har mye melk. Puppene dine er erfarne melkemaskiner. Jeg er sikker på at min nummer to sov så godt fordi han var kjempemett. Måltidene var raske og effektive.

Håper jeg også får overtalt min kjære til å la oss få en nummer tre!

Skrevet

Ja barn nr 2 bare sov de 3 første månedene, opptil 22 timer i døgnet. Voknet ikke engang til måltidene, han spiste i søvne. Sov gjorde han under de fleste av døgnets 20 bleieskift (en liten bæsjoman)Nå er han 5 måneder og sover 14-16 timer i døgnet. Storebror var absolutt ikke noe murmeldyr.

Nyt disse rolige dagene, dere blir fort nok kjent.

Skrevet

Takk for svar, beroligende å høre at det er normalt :) Man sammen ligner lett med de andre barna når man har flere, men de er jo klart og kan være helt forskjellige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...