Gå til innhold

Alle som er kvalme, spyr dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spyr alle, eller er dere bare kvalme?

Hvor vanlig er svangerskapskvalme og hvor vanlig er det å spy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så kvalm at jeg føler at kroppen vrenger seg, men bare brekker meg, kaster ikke opp.. =( Skulle ønske jeg gjorde det, for da hade jeg følt meg bedre etterpå:P

Kvalme er vel et av de mest normale symptomene:(

Skrevet

"Bare" kvalm, spyr ikke. 6+3 idag, vært kvalm siden 6+0. Mener å ha lest at langt over halvparten blir plaget med kvalme.

Skrevet

jepp,jeg sliter med dette å d er pyton :(

Skrevet

Er kvalm meir eller mindre heile dagen, men ikkje heile tiden.

Faktisk mest om kvelden. Er 8+3, har ikke spydd endå. Heldigvis, men det er ikke godt å vere kvalm heller...

Skrevet

spyr ikke,men er veeeeldig kvalm,spes på for og ettermiddagen

Skrevet

Hei!

Jeg er i 11. uke, og er kvalm mer eller mindre hele tiden. (Varierer litt fra dag til dag). Jeg spyr ikke, og er jo glad for det, men samtidig føler jeg at jeg syter mye mer pga det....

Utrolig slitsomt å gå rundt og være kvalm hele tiden, men siden jeg ikke spyr, er jeg liksom ikke "ordentlig" syk heller.....

Skrevet

Varierer litt, men er skikkelig kvalm til tider!

Men klarer ikke å spy desverre... :(

Skrevet

Jeg er utrolig kvalm, er ca 6+3-4. Har vært kvalm i en uke nå, og er kvalm stort sett hele døgnet, har perioder innimellom der jeg er noenlunde bra. Men jeg spyr heller ikke.

Skrevet

Jeg har vært uutholdelig kvalm, men spyr ikke. Kan brekke meg når det står på som verst (bæsjebleier, for sulten). Tror det er vanlig å være kvalm uten å spy også.

Skrevet

Fruen har vært en del kvalm de siste ukene - varierende riktig nok, men ikke kastet opp.

Tidvis har hun og rapet en del og hatt halsbrann.

Hun regulerer det litt selv tror jeg, med hva hun spiser, og jeg syns hun er veldig flink!

Hun prøver å spise mest mulig nøytralt, noe som kan bli kjedelig i lengden, og kan hende ikke alltid noe hun har lyst på - men det fungerer for henne - heldigvis!

God bedring til dere kvalme der ute, fra medmor - ikke kvalm ...

Skrevet

er kvalm hele tiden, spyr hver dag men har begynt å gi seg litt...men like kvalm etterpå så hadde vert like greit å sluppet det

Skrevet

Ved 1. graviditet var jeg veeeldig kvalm, men spydde bare en gang.

Denne gangen er jeg litt mindre kvalm, men den er der likevel.. Brekningsrefleksen er veldig aktiv, men har foreløpig ikke spydd. Håper jeg slipper det! =)

Skrevet

Jeg har hittil spydd 2 ganger. En gang for 2 uker siden, og i dag morres. Kvalmen varierer veldig fra deg til deg hos meg.

Skrevet

Jeg er kvalm og uggen, men kaster ikke opp. Men det påvirker meg ganske mye likevel, føler meg ikke akkurat helt på topp, og må være veldig påpasselig med å spise ofte. Er 11+0 i dag, og har vært kvalm siden jeg var 6+2. Sliten av det nå, gleder meg til jeg blir ferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...