Sunniva78 har to små Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Var vel litt pessimistisk da jeg ringte i dag, vet det er trangt om plassene i Trondheim... Men plass fikk jeg, og skal dit første gang i slutten av august! Jippi!! Det føles veldig trygt med jordmor, iallefall når det er første gang. Legene har ikke så mye tid synes jeg, og kan jo heller ikke så mye om svangerskap. Så nå er jeg glad og letta:-)
Mazza** Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 så bra da....visste ikke engang at det var vanskelig enkelte steder å få det jeg...her ringer man liksom bare på helsestasjonen og bestiller time her....er visst heldig jeg da Veldig fint og betryggende å gå hos jm , føler liksom at de kan så mye i forhold til lege...
Coma Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Så spennende og så bra at du fikk plass! Var så vidt jeg fikk plass også, de fikk akkurat skviset meg inn:) Har allerede vært der første gang jeg, de ville ha meg inn så fort som mulig for å søke fødeplass.(Her i Oslo er det visst lurt å søke allerede i uke 5/6 for å få plass der du ønsker...)
elly belly Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer så mye! ) Tror du kommer til å trives med det og de har en egen ro og trygghet over seg som leger ikke har... Klem
♣jolanta♣ Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Hei Coma! Kan jeg spørre hvor du har fått jordmor? Hvordan gjør man dette - finner man bare en jordmor der man ønsker og ringer dit? Jeg holder også til i Oslo og er usikker på hvordan dette gjøres - den dustelegen jeg var hos igår sa det ble satt opp svangerskapsjournal en stund etter at jeg hadde vært til første UL ( den jeg skal ta tidligst 4 uker etter positiv blodprøve) og at man ikke gjorde noe før da. Men jeg skal IKKE gå der på svangerskapskontroller i allefall. Ble ikke tatt seriøst ( selv om han var vikar føler jeg meg ikke trygg der) Noen gode tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå