Gå til innhold

Crinone + Progynova = skrekkelig oppblåst i magen??

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Åhh! Jeg ser ut som om jeg er 4 måneder på vei! Jeg er kjempeoppblåst! Er på rugedag 5 og går på Crinone og Progynova i fob første fryseforsøk.... Det er helt utrolig ubehagelig, og jeg føler ikke jeg kan ferdes blant folk - er redd for at folk på jobben etc skal spørre om jeg er gravid, for det ser virkelig slik ut, jeg overdriver ikke.

Kan ikke huske at det var så ille sist, ved første IVF. Da gikk jeg kun på Crinone.

Noen flere som har det slik? Kan det være kombinasjonen mellom de to medikamentene? I tillegg er jeg trøtt som en strømpe, men det er jo en klassisk bivirkning...

Hilsen meg ;)

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg og ser ut som om jeg er gravid 4-5 mnd på vei. regner med at det er pga stikkpillene og østrogenplasteret. Er jo en av bivirkningene det da desverre.

Nå er jeg sykmeldt så slipper å tenke på det, men de vet også at vi driver med IVF og fryseforsøk så akkurat den biten trenger jeg ikke å tenke på...

Nå er det en del spørsmål om hvordan formen min er da. tom svigerfar kikker på magen og spør hvordan det går :-) Synes det er søtt jeg at foreldre, søsken, venner og kolleger bryr seg og er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...