Gå til innhold

Noen fra Stavanger som skal ha i mars

krokofant666

Anbefalte innlegg

Vet det er tidlig, men hadde vært så kjekt å blitt kjent med noen andre som skal vagge utover høsten/vinteren.

La oss starte en vaggeklubb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bang og olufsen!

Ja, då ser d ud som du får ein liden "stavanger-venn".... Har fått svakt resultat på cb-test. ( I går bare ein skyggestrek, i dag vise den bedre). Termin blir i tilfelle 10. mars. Kor tid ska du ha? Eg bor forresten i Sandnes.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på når men tror det blir rundt 4 mars. Er det første eller har du andre småtroll? Vi har ei fra før på 2 år. Håper vi kan få i gang noen treff på sikt. Kanskje til høsten eller noe? Bare koselig med cafebesøk i Sandnes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har bodd litt over fem år i stavanger, men flyttet for litt over 3 år siden. Bor nå på karmøy, hvor jeg kommer fra. Tar ofte turen over til stavanger. Liker meg veldig godt der, "mitt andre hjem". Har en herlig gutt på 19 måneder, og termin 3.mars. Dersom det blir treff kan de være godt mulig at jeg tar turen såsant det passer.

Jeg er forresten 27 år. Hvor gamle er dere?

Lykke til med magene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bor rett utenfor sandnes, var ikke med på noe treff sist jeg var gravid, men hadde vært kjekt å treffe noen etterhvert:)

Er 25 år og har en stor gutt på 2år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei på dere

jeg har termin rundt 14.mars, dette er min første. Jeg vil og bli m på treff hvis det blir. jeg er 34 år og gleder meg til å bli mamma for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg vil gjerne være med i vaggeklubben deres :)

Er 25 og har bodd i Stavanger i 2 år. Venter den første 25.mars. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere :) Jeg er øyestraks 25 år, fra stavanger. Har termin 2.mars, med vårt første barn. Dette er resultat av mange års slit, og 2 prøverørførsøk, så vi er kjempeglade for det lille nurket som endelig er i magen. Blir kjekt å følge dere utover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Melder herved min ankomst blandt stavanger høner, he he. Med mine 41 år og ei datter på 11 er jeg nok den eldste, men pytt pytt. Termin 18 mars o8. Håper det blir treff i løpet av høsten, sandes eller Stavanger spiller ingen trille. Hei så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Må desverre melde meg ut stavangerjenter, da det viste seg at jeg har hatt en MA tidlig i svangerskapet men først oppdaget det nå. Det var nok grunnen til mine manglede symptomer ja. Men lykke til jenter så kommer jeg sterkere tilbake forhåpentlig senere i år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir veldig gjerne med her! Har termin 29.mars, en gutt på 17 mnd. og ei jente på 9 år. Er forresten 30 selv.....

Snakkes! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...