Gå til innhold

Tirsdag 10.juli på Fryd i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen! Det ser ikkje ut som det er så mange som har moglegheit til å kome nokre av desse dagane. Sikkert mange som er på ferie. No har eg fått andre planar på onsdag, så då kan ikkje eg den dagen heller... Kan framleis torsdag, då, så viss det er nokon som vil treffe meg, og kanskje andre, då, så hadde det vore veldig koseleg. Har ikkje vore på BIM-treff før, men synest det er ein glimrande ide. Elles skal jo eg vere gravid ei god stund til (termin 23.12), så det blir vel tid til eit treff eller to før det... Er jo ekstra hyggeleg no på sommaren, då, men er jo sikkert ikkje så verst å sitje på ein kafe og drikke kakao heller.... :-)

Annonse

Vi skal ha navnedag for Elias lørdagen, og det er en del jeg må ordne torsdag og fredag, så jeg tror ikke vi rekker noen lunsj de dagene, dessverre.

De fleste skal vel avvikle ferie i ukene fremover, men veldig hyggelig om du hiver deg med på treff videre utover sommeren og høsten.

Kos deg videre med "julepresangen" :)

Hyggeleg med svar! Skal nok sørge for å henge meg med seinare! Passa plutseleg ikkje så godt med noko treff i dag for meg likevel, så då var det eigentleg bra at ingen kunne... :-) Av og til blir dagane litt meir hektiske enn ein trudde på forhånd. De må kose dykk på treff den 10., og så får vi satse på at det "flotte" veret gir seg snart.... Druknar jo snart!

Heisann!

Vi flytter til Lillestrøm på søndag, så jeg skal gjøre mitt for å rekke å komme på treff.

Liten presentasjon:

Dame fra nord-norge, 28 år, en datter på snart 7 år, og en septemberfrøken i magen (termin 6.september)

Håper på å bli kjent med mange nye :D

Annonse

Hei, hei

Regner med at det blir klokken 12, det vi har hatt tidligere :)

Fryd ligger inne på Lillestrøm Torg, på Solsiden ved siden av Jernia, samme rekke som Lillestrømbanken - hvis det sier deg noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...