Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Noen som har erfaring med dette?Redd hun detter litt ut hvis det går mange dager uten barnehagen. (1,5 år)
*sola ღ Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Min gutt går 50 %, tre dager en uke, to neste, dvs annenhver dag. Fungerer kjempebra..men må si at før han gikk ned i 50 % i november i fjor hadde han full plass fra august. Så han ble jo godt kjent der før han gikk ned i halv plass.. Vet ikke om det har noe å si men tror egentlig det.. Hmm, ikke mye hjelp av dette ser jeg..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg vil anbefale annen hver dag slik at det ikke går for lenge mellom hver gang hun er i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Annen hver dag fungere som regel, etter min erfaring dårlig. Det blir liten sammenheng og de har ofte problemer med å finne seg til rette. Ville gått for to/tre dager i uka. Feks tirs, ons, tors den ene uka og tirs, ons den andre.
mamsemomsen Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg jobber selv i barnehage og er enig med sistnevnte. Jeg ville valgt tre dager etter hverandre den ene uken og to dager etter hverandre den andre uken. Dersom du i tillegg ønsker å gi henne korte dager ?? så prioriter da å levere tidlig og hente tidlig og ikke levere sent og hente sent. For å komme inn i leken vil det helt klart være best for henne å være med fra starten av dagen.
PrinsesseSjefen Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 mine unger har hatt man, ons og annen hver torsdag. Det har fungert helt fint for de. (minsten har nå 60%, de samme dagene da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå