Gå til innhold

50% barnehageplass, hvilke dager bør snuppa være der?(kun hele dager)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette?Redd hun detter litt ut hvis det går mange dager uten barnehagen. (1,5 år)

Skrevet

Min gutt går 50 %, tre dager en uke, to neste, dvs annenhver dag. Fungerer kjempebra..men må si at før han gikk ned i 50 % i november i fjor hadde han full plass fra august. Så han ble jo godt kjent der før han gikk ned i halv plass.. Vet ikke om det har noe å si men tror egentlig det.. Hmm, ikke mye hjelp av dette ser jeg..

Skrevet

Jeg vil anbefale annen hver dag slik at det ikke går for lenge mellom hver gang hun er i barnehagen.

Skrevet

Annen hver dag fungere som regel, etter min erfaring dårlig. Det blir liten sammenheng og de har ofte problemer med å finne seg til rette. Ville gått for to/tre dager i uka. Feks tirs, ons, tors den ene uka og tirs, ons den andre.

Skrevet

Jeg jobber selv i barnehage og er enig med sistnevnte. Jeg ville valgt tre dager etter hverandre den ene uken og to dager etter hverandre den andre uken. Dersom du i tillegg ønsker å gi henne korte dager ?? så prioriter da å levere tidlig og hente tidlig og ikke levere sent og hente sent. For å komme inn i leken vil det helt klart være best for henne å være med fra starten av dagen.

Skrevet

mine unger har hatt man, ons og annen hver torsdag. Det har fungert helt fint for de. (minsten har nå 60%, de samme dagene da..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...