Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Snuppa mi har begynt at gå!! Æ e så heldi!!!
E & A mamman :-) Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Oj, det var tidigt. Hoppas att det går bra med balans o allt som kommer omkring då :-) Grattis :-)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jøss d va tili ja. Vet ikke om jeg synes du er så heldig da.men men
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hehe, jeg vet nå heller ikke om du er så heldig men... Eldste sønnen min begynte å gå da han var 9mnd. Det var alt for tidlig! Han eide ikke balanse, og heller ikke vett til å ta seg for da han falt! Var gul og blå og grønn bestandig! Så denne gangen er jeg glad om det drøyer så leeenge som mulig! Men krabbet hun først?
_svana_ Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hehe, ja superheldig. Regner med at det er litt knall og fall hos deg nå da.
Bitzyh Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Lillemor reiser seg opp og går rundt bordet og drar ned alt som er. Jeg begynte å gå selv når jeg var 9 mnd og da klatret jeg i bokhyller.... *-) Men du mener vel at jenta di går helt sjøl?
Videlivi Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Da har du litt å løpe etter snart da =P, frøkna her har ikke begynt å krabbe ennå, så jeg regner med at det å gå tar sin tid. Spør om et halvt år eller noe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå