Gå til innhold

de symptomene...

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Huff,har så sterke symptomer! Er 2 dager til ikm og føler skikkelig ubehag. Var det samme forrige syklus også, har merket at det er sånn i opptil 3 sykluser etter sa. Har skikkelige mensmurringer, og veldig vonde bryst. Er kjempetrøtt og har bare de humørsvingningene. har dere det slik etter sa også? Er kjempestøl i underlivet liksom, og har vondt i korsryggen. Har mye mere symptomer nå enn da jeg var gravid...

Fortsetter under...

kjenner tild ette selv kirsty, og ewr pokker meg ganske så forvirrende.

man er jo nesten sikker på at man er gravid, fordi man har så masse symptomer.

men enig med deg der, at det kommer mye rart i de påfølgende syklusene etter en sa.

men jeg synes også det er forskjell på symptomer etter hvilken side man har el på jeg da. når den er på høyre side har jeg ingen symptomer og en lett mens, når det komemr på venstre side er det helvette fra en uke ca før ikm til blødningen er overstått.

du blei nok ikke klokere av dette, men jeg tror det er vanlig å ha det sånn.

lykke til med testing osv da :) hvem vet, kanskje du har en liten huleboer ;)

Jeg kjenner også veldig godt symptomer for tiden, ikke akkurat nå da for nå er jeg midt i syklusen, men mellom EL og ikm har jeg følt meg skikkelig gravid hver eneste syklus de siste månedene - selv når jeg har visst med sikkerhet at jeg ikke var gravid :-( Blir litt smårar av å prøve og prøve, og av å vente å vente på at den fordømte tanta IKKE skal dukke opp, så det er kanskje ikke så rart at alle symptomer kjennes ekstra godt...

Når det er sagt så har jeg hatt ekstremt ømme pupper de gangene jeg har vært gravid. Det har jeg imidlertid ikke hatt disse gangene kroppen min bare har "lurt" meg. Så siden du har vonde pupper nå, så tror jeg jammen det er en spire på vei hos deg, jeg!! :-) Håper ihvertfall veldig på det!!!

*krysse*krysse*krysse*!!!

Blir spennende å høre i morgen hvis du tester da :-) Lykke til!!!!!!!!!

Jeg hadde ekstremt ømme bryster forrige syklus og har det nå... sitter igjen etter sa'en ja.

Jeg tok en test isted, er litt tidlig enda da, og den var negativ. Men jeg så en nesten usynlig blå strek, nesten som en skygge, bare at den var blå. Det var nesten umulig å se den. Så jeg får bare vente og se. Slike svaaaake tester hosmeg har en tendens til å ende opp som kjemiske tilslutt, at jeg får en litt svakere neste dsag og så blir den negativDettehar skjedd to ganger før. Så må bare smøre meg med tålmodighet. Men litt spennende å tenke på at jeg kansje ble befruktet? Om det så ikke skjer nåkke mere så er det ett steg lengre enn at ingenting skjer...

Annonse

Æsj.... det var dumt!!!! Er så ergelig med negative tester :-( Men det er jo alltid en sjanse frem til tanta viser seg...? Særlig når tempen din er høy..? Men, æsj... den ventetiden mellom EL og tantebesøk er IKKE noe morsom.... man kan jo tenke seg ihjel på hva hvis eller om... *krysser* for deg likevel jeg :-) Om ikke annet så for neste pp!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...