Gå til innhold

Har vært på UL ... det var mange små overaskelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gøy å kunne få stor familie når du ikke trodde du kunne få i hele tatt! Blir nok kjedelig å ligge i senga fra uke 20, men det er nok verdt det. Sender masse lykkeønskninger til dere. Dette går fint vettu :-)

Skrevet

det er jo bare helt utrolig=)... er vel ikke så ofte at det fødes 5 linger?

Ønsker dere masse lykke til;););)

Skrevet

Gratulere!!!!!!!!!!!!!!! 5 stk, spennende :-)

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye! Lytt til jordmors råd om sengeleie fra uke 20! Ta gjerne kontakt med kommunen og hør om rettigheter i forhold til avlastning og økonomisk støtte allerede!

Dette blir kjempespennende!

Ta forresten kontakt med TvillingForeldreForeningen, det er en nasjonal forening for oss med flerlinger. De kan hjelpe og svare på ting dere måtte lure på!

Adressen er www.tvilling.no

Skrevet

oi!! det får man si!!! trur han min hadde besvimt å!!! du får følge legenes råd under graviditeten ja trur æ!!! kjæmpe masse lykke til med alt :) hold oss oppdatert underveis!!!! :) :)

Skrevet

OJ! Og hurra :) Gratulerer så masse, så utrolig skummelt og spennende.. nesten litt surrealistisk kan jeg tenke meg :) Tenk å ha fem barn i magen liksom... menneskekroppen er helt utrolig :) Håper du får et flott svangerskap:) Stor klem

Skrevet

Wow, det er jo bare helt rått! Tenk å gå fra ufrivillig barnløs til plutselig å ha 5 barn! Ønsker dere masse lykke til og håper du vil holde oss oppdatert :)

Skrevet

woooow!!!!!!!!!!!!!!!!

gratulerer så masse..

himmel og hav sier bare eg, he he..

dette blir super spennende

gleder meg t å følge deg på veien!!!

du må holde oss oppdatert her inne asså.

Mannen min sier han og hadde besvimt. godt dåkke har 9mnd å forberede dåkke på. og når du må være sengeliggende ska vi holde deg m selskap her inne!!

Lykke til!!!!

Skrevet

Gratulerer!!! :D Masser av lykke ønskninger til dere i tiden frammover!!!!!!!!!!

Skrevet

harreman!!!!!! jippi!!! HJELP!!!!

Skrevet

wæow, det må man si! gratulerer kjempemasse, skjønner godt at mannen din svimte av, for en fantastisk overraskelse! Lykke til med alle de søte små ; )

Skrevet

oj så spennende da :)gratulere og lykke til videre i svangerskapet

Skrevet

så spennende! GRATULERER SÅ MYE! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Takk for gratulasjoner, har fått tilbud om å redusere antallet, men vi sa nei, er 7 uker i dag. Skal være her jeg, sengeliggende fra uke 20. Alt for barna våre.

Skrevet

Herlighet, det var litt av en melding å få på UL. Jeg aner ikke hvordan jeg hadde taklet en sånn beskjed...! Men det er jo helt utrolig, og helt fantastisk! Lykke lykke til, dette må vi få høre mer om!!!

Skrevet

Gratulerer så mye, det var jammen litt av en beskjed å få.

Skrevet

wow det var litt av en nyhet. Gratulerer kjempe masse og kjempe masse lykke til med svangerskapet.

Ps: Husk å ta vare på hverandre i den travle hverdagen dere kommer til å få.

Skrevet

sa hun noe om når du ville få ca termin da? når pleier femlinger å komme liksom? er jo hekt ufattelig.. 5 små mirakler.... er jo helt utrolig! det blir mye planlegging, men bare dobbel morro :-) tenk... 5 navn og... *sukk* heldige dere er :-)

da er barna unnagjort på en graviditet anntar jeg? ;-)

Skrevet

Gratulerer! og så herlig å høre svarene dine, og at dere er så lykkelig. Stort av deg å beholde alle sammen! lykke til. Ps. hvordan var symptomene dine??

Skrevet

Gratulerer så mye! Det var jo helt utrolig. Ønsker dere hell og lykke i fremtiden med fem nydelig nurk ;) Klem

Skrevet

seriøst?? så morro da,hehe!! gratulerer og lykke til :)

Skrevet

Å - det er jo helt vilt! Så utrolig spennende...

Forbereder de dere på komplikasjoner og sånn? Vet dere om det er store eller små sjanser for at alle blir "med hele veien"? Prøver virkelig ikke å legge noen demper på femdobbel glede altså! Er bare grusomt nysgjerrig...

Tenk så utrolig og så spesielt å være familien med femlingene!

Alle lykkeønskninger i tida framover.

Skrevet

fyyyyyyyyyyyyyyy fader!!! 5 stykk?????????=)

gratulerer så mye=)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ser for meg borettslagssjefen når hun får høre dette!:P

Skrevet

5 stk sa du?!

Dere skal få litt å henge fingrene i tiden fremover.

Kan vel ikke annet å si GRATULERER så mye =)

Ønsker dere masse lykke til =)

Regner med at vi her inne får høre hvordan det går med deg i tiden fremover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...