Gå til innhold

Hvor finner jeg fine barnevogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 18 år siden sist jeg fikk barn og den gangen var det Simo for alle pengene. Den var stor, passet til barnet var året. Vanntett, vindtett osv. Men det har rent noen liter vann i bekken siden sist.

Det jeg lurer på er HVOR finner jeg store, fine barnevogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk www.emmaljunga.com

Der fiiner du oversikt over vogner, og forhandlerliste. Selv har jeg en Emmaljunga Cerox med mykbag, og er kjempefornøyd! Ellers så er jo Citycrossen med citybag veldig fin, -den er forholdsvis lett. Hvis du vil ha en litt større vogn, er Duo Edge også fin, men den er en del tyngre da... Lykke til med valg av vogn! Sikkert mye nytt å sette seg inn i ja... ;)

Skrevet

Store barnevogner er som regel også tunge, digre vogner... Du må se på behovene dine før du ser på hvilken vogn du vil ha...

- Når på året blir barnet født?

- Skal dere kjøre mye bil med vogna?

- Skal dere gå mye på grus/skogsveier o.l., eller mest asfalt?

- Skal vogna opp/ned trapper?

- Skal bagen bæres mye?

- Hva slags vogn liker du best, tre hjul eller fire hjul, svingbare eller faste?

Skrevet

OG, bor du i byen eller på landet?

Mye svinging (les trange butikker osv) = svingbart forhjul/trehjuling, mest landeveier og lite butikk/kafe = vanlig firehjuling. Sånn ser hvertfall jeg det, bommet på det med den første vognen min, stor og tung med 4 hjul, håpløs til min bruk, jeg brukte vognen nemlig helt annerledes enn hva jeg trodde jeg ville gjøre da jeg var gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...