Gå til innhold

Canesten... noen som vet?????

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden hatt litt svie og kløe bak. Ringte legen i dag og fikk anbefalt canesten. Er ikke det for sopp??? Jeg kan ikke se noe. Ikke er jeg rød eller har noen sår. Er det smart å bruke canesten da??? Har de siste dagene brukt A-krem, men vet ikke om det vil funke. Noen som har noen gode råd???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9691828-canesten-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det begynte med svie og kløe bak, men nå har jeg også litt i underlivet. I underlivet er det kun helt ytterst og selv tror jeg det har noe med økt utflod og innlegg som har gjort det litt irritert. Bak er jeg mer usikker. Jeg håper virkelig ikke at det er starten på hemorider.... Det klør og svir litt, men ikke hele tiden. Kun når jeg har vært på do og har tørka meg ol. Så nå er jeg veldig forsiktig når jeg tørker også smører jeg godt med A- krem. Håper dette funker... Den kortison kremen du nevner, er den respektbelagt???

Takk for råd og svar!

Annonse

har du svie og klør er det jo godt mulig det er sopp og da funker jo canesten.har hatt dette med alle tre graviditetene.husk bare at du skal ikke pruke appilatoren når du skyver inn stikkpillen når du er gravid,kun fingrene.

kortison skal du jo helst ikke bruke,ikke i mild form engang når du er gravid da.fikk beskjed om dette da jeg ofte må bruke kortison på sønn min som er plaget av eksem og at jeg måtte være forsiktig nå når jeg var gravid.

Det kan også være begynnende hemorider. Du får kjøpt krem på apoteket reseptfritt som heter alcos, denne er uten kortison og kan derfor trygt brukes av gravide og ammende. Vet ikke om den funker, men det kan kanskje være verdt å prøve....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...