kariuss Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hei allesammen.. Idag har jeg hatt skikkelig vondt helt nederst i magen,spesielt når jeg bøyer meg eller beveger meg, jeg er i uke 10 nå. Noen som vet noe om dette, eller har opplevd d samme??
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 kan det være noe kynnere? er magen hard når du får det?
kariuss Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 hva er d?ikke spesiell hard, kanskje litt..
3 skatter ute:) Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 får vente og se om noen har opplevd det og kan svare
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Kanskje skulle du kontakte lege hvis det er veldig vondt og smertene ikke avtar? Jeg opplever stikninger i magen, men ikke vedvarende smerte... Håper du blir frisk og fin i en fei!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 kynnere er når livmoren trekker seg sammen, den trener seg til fødsel, kynnere er helt normalt å ha, kan godt tenkes at det er det du har, men du kan jo høre med jordmor feks neste gang du er der:) jeg fikk lett kynnere når jeg gikk i bakker eller bøyde meg, magen kjentes ut som om den knøyt seg også bel magen litt stram akkurat da.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 jeg har også hatt dette å fødsels legen sa til meg at d var mange som fikk d sånn når livmoren vokste..alle hadde forskjellige opplevelser i forbindelse me vokse smerter..nå sier jeg bare d han sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå