Gå til innhold

Uvirkelig og skremmende...

Anbefalte innlegg

Er ny på siden og vil si hei.

Er nybegynner innen alt som har med barn og graviditet og gjøre, og egentlig ganske vettskremt. Beregnet termin er foreløpig 29.februar (en evighet unna). Har ingen symptomer jeg forbinder med det å være gravid, det eneste tegnet er to nydelige graviditetstester med vakre blå kryss :-D

Burde sikkert være glad for å ikke ha noen form for plager, men alt føles så rart og uvirkelig. Tenk om det ikke er sant?

Leser alt jeg kommer over av infomasjon, og holder på å bli sprø. Hvordan skal man klare å finne en god balanse mellom de sunne/gode valgene og rent hysteri?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9691612-uvirkelig-og-skremmende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halla! Er det ikke sært? :) Men det er litt deilig og,når man står der med positiv test i handa og skjelver..

Lett å bli hysterisk,iallfall her inne.. Jeg bestilte iallfall legetime så fort som mulig og tok det derfra. Der får du en sånn bok,som hjelper litt.. Ellers,ikke les for mye her inne,da blir du gaal fort! Man får jo inntrykk av at alle mister..:)

Jeg vet hvordan det er å være førstegangs og esten lese seg grønn. Man leser en ting et sted, så noe annet og da raser spørsmålene.

Du finner din måte å gjøre dette på, alt til sin tid. Det vil komme tider med handlekick, fødselspanikk og fødselsglede..lesekick (dette kan vare hele svangerskapet for en førstegangs!) :D Spesielt "fra uke til uke", man kan lese det 100 ganger og enda slår man opp samme uken igjen bare for å være sikker.

Jeg er ytterst enig med det Labamble skrev, men jeg vet også at det ikke er lett å la vær og lese her inne når man først har funnet siden.

Nyt svangerskapet ditt, uansett hva andre gir deg av råd er det DITT svangerskap, det var mitt eneste råd..for øyeblikket.

Hehe.

Jeg er også ganske fersk! har termin 22.feb med min første, og etter at jeg fikk min første positive test så har det surret maaaaange tanker og spørmål i hodet mitt. Har snakket ganske mye med moren min, men det lureste jeg har gjort er å kjøpe meg noen bøler.. Har kjøpt en bok som heter På Vei, har ikke fått sett igjennom hele enda, men den virker veldig bra. dessuten har jeg også kjøpt meg en svangerskapsdagbok, som hjelper meg med å holde styr på alt av avtaler,telefonnummere,tanker,spørsmål osv. dessuten står det veldig mye praktisk info om de forskjellige ukene man går igjennom... Vil anbefale det på det sterkeste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...