Gå til innhold

Da var det min tur


TurangaLeela

Anbefalte innlegg

har vært å henta reductil på apoteket i dag og skal begynne i morgen. Men da jeg leste bivirkningene fikk jeg lite lyst til å begynne..Er det mange her inne som har hatt bivirkninger? går dem vekk etterhvert?

 

Ellers, mister dere matlysten samme dagen eller tar det noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av bivirkningene til migrenemedisinen min er hodepine, og så var det to sider til med andre saker som ikke var bra. Tom ibux har fæle bivirkninger. Du får gi det et forsøk vel? Blir det ille er det jo bare å slutte?

 

Bruker ikke reductil selv, men ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg begynte i dag på andre uka på reducil å merka bare litt tørr i munnen og ikke så my trang etter søt.

Spiser til vanlige tider fordi.

Men no merker jeg ingenting til munntørrheten og den var ikke så plagsom at jeg hadde slutta hvis den hadde vært der hele tiden.

Ikke merka flere bivirkninger og håper jeg slepper også.

Har gått ned nesten 3 kg på ei uke så har æ i tillegg fått besøk av tante rød å da bruke æ ofte gå opp 1/5-1 kg men det har æ ikke gjordt så e veldig fornøyd æ men ikke noe æ skal gå over lengere tid nei. håper det holder med 3 mnd å æ går ned det æ ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd ! Har gått på Reductil nå i 9 mnd ca og skal fortsette en stund til.

Merker munntørheten godt til tider, men er til å leve med. Alternativet er å føle sult hele tiden.... Da er ikke valget så vanskelig.

Ellers så merker jeg at det er vanskeligere å få sove- men det går greit det også.

Alt i alt er jeg superfornøyd. Har tatt av 25 kilo på disse mnd.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da:) Jeg har brukt dem i to dager og merker jeg er mindre hol, som vi sier det der jeg bor...

 

Men jeg merker jeg er litt urolig i kroppen men det blir sikkert bedre når kroppen vender seg til reductil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...