Gå til innhold

Helvetesnatt - bare litt sukk&stønn


Gjest

Anbefalte innlegg

Fysj og fy da gitt.. Skulle ta bussen fra bergen til oslo i natt, og etter at mor hadde sjekket opp i dette med reisesyketabeletter, og fått til svar på apoteket at man kun skulle ta det i samråd med lege, så fikk jeg IKKE lov til å ta en slik tabelett.. Det min kjære mor derimot hadde fått tak i og som skulle være et godt alternativ, var sånn sea band-armbånd, som skal funke på morgenkvalme, reisesyke osv. Jeg tok de på meg før avreise og var ved godt mot....i ca 30 min. - til kvalmen begynte å snike seg innpå meg. fy flate - så kvalm har jeg ikke vært på lange tider, og det hele endte med at jeg ble sittende med hodet i en pose store deler av turen. Veldig delikat for de som satt rundt meg - men hadde ikke sjans til å komme meg til toalettet heller; var tross alt bedre at alt havnet i pose enn på gulvet, eller i fanget på en eller annen stakkar. Var helt kjørt da jeg endelig ankom Oslo i morges, og kvalmen sitter fortsatt i.

 

Jeg kan dermed konstatere at det definitivt var min siste busstur med lengde på over 30 min. - i løpet av min gravid-karriere. ALDRI mer! Fy flate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da *trøste*

 

Jeg kan fortelle at jeg var på sommerfest med jobben forrige helg. Da vi var på vei hjem ble jeg kjempe kvalm. Ingen vet at jeg er gravid, så at jeg, som den eneste edru personen på hele festen, skulle bli dårlig dagen etter var et mystrium for mange.

 

Det endte iallefall med at jeg kastet opp i en bærepose i bilen sammen med 4 andre kollegaer. Fantastisk...

 

Uff og uff, kvalme er det verste som finnes. Jammen godt å vite at det vil gå over.. etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...