Gå til innhold

Bytte vogn???? hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte ny simo duo i år, men synes den er litt tung og vanskelig. Må opp og ned en trapp hver gang jeg skal ut. Lurer på å selge den og kjøpe en Teutonia kombivogn....skal jeg gjøre det? er den lettere å få opp en trapp? den har 3 hjul....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme problemet som deg, med trappa hver gang jeg skal ut, dette er i tillegg en trapp med 180 graders sving..! Hadde en Teutonia Mistral, og den ble for tung for meg..! Den Teutoniaen du mener regner jeg med er Teutonia Spirit S3, og den er ikke lett, så tror det blir hipp som happ å dra den som Simoen opp og ned!

Jeg byttet til OTH Urban Jungle og elsker den! Den veier 9 kg, er lett og nett, og HERLIG å trille! Jeg ville byttet vogn var jeg deg, om du har falt for Teutonia ville jeg sett på Teutonia Fun, den er kjempelett..! Ellers, lette vogner er Easywalker Sky, Bugaboo og TFK :-)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Er litt viktig at den tåler litt uvær også. Bor helt ved kysten på enganske så vindfull plass. Easywalkeren ser så "åpen" ut synes jeg. Skal ta å se meg litt rundt:)

Skrevet

jeg har byttet fra TFK til emmaljunga city cross.syntes tfken var tungvint å få ned trappene,city crossen er lettere,mer stabil og beskytter godt mot vær og vind:)knallforøyd!

Skrevet

Vi bor også et skikkelig ruskested, og OTH fungerer ypperlig synes jeg :-) Regn-/stormtrekket er kraftig og solid, uten å bli altfor tett..! Men ville sett på Teutonia Fun da, den kan du ha mot deg, har stor og solid kalesje og er veldig bra, lett å trille og solid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...