Gå til innhold

Noen rundt uke 7, som har lite symptomer/føler seg ikke gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så masse symptomer. Jeg er kanskje bittelitt trøtt og kan noen få ganger kjenne noen stikkninger, men ikke noe jeg merker spesielt godt til. Flere som meg? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 7+1 idag, og har egentlig ikke så mange symptomer jeg heller. Litt trøtt og matlei, ellers er alt stort sett som før. Har faktisk begynt å få litt mage allerede, men er gravid med andremann så det kan jo skje at magen kommer tidlig da. Ellers har jeg ikke den store "gravidfølelsen", men har vært på en UL og sett hjerteslag, så jeg har ihvertfall fått ordentlig bekreftet at jeg ER gravid:)

 

Tror ikke du skal bekymre deg over at du ikke kjenner så mye - symptomene dukker nok opp før eller senere. Men jeg vet at det er lett å lure på om alt er i orden dersom man ikke merker noen forskjell fra før man ble gravid, men jeg har vært igjennom ett svangerskap hvor det var lite symptomer i 9 måneder, og da gikk alt bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 6+2 og har og lite symptom.. Ikkje kvalm, kanskje bittelitt trøtt, litt stikking i magen og litt ømme bryster, men det er så svakt at det kan lika gjerne vera inbilning. Det er nesten som eg lurer på om det er noko der eller ikkje! ;-)

 

Vi skal vel i grunn berre vera glad til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er 7+? på vei nå,lite symptomer egentlig.Litt ekstra slapp og humørsvingninger, men det er alt.

 

Slik var det da jeg gikk med Emilie også, hadde et flott svangerskap med henne totalt uten plager. Eneste var sure oppstøt da magen kom for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...