Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen erfaringer med denne vogna med mykbag? positive/negative? Jeg får et novemberbarn, vil det bli veldig trangt med dunpose nedi mykbagen? Gi meg gjerne innspill om denne vogna hvis dere har den selv, eller vet om andre som har noen slags erfaring med denne vogna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne vogna til snuppa mi.. Er kjempe fornøyd. Men jeg hadde den ikke som dypvogn har bare brukt den som sportsvogn.

Men en i barselgruppa mi har hatt den, men i Prestige utgaven med stor hard bag. Vil anbefale den. Vi har septemberbarn. Hun brukte en Teutonia dunpose i og det var god plass til den:)

Jeg personlig synes mykbaggen er for liten til høstbarn, men vårbarn hadde den nok vært perfekt.

Kjempe praktisk å kunne ta håndtaket over selvom barnet sitter i. Blir liten når man slår den sammen. + lett å slå sammen. ryggen helt ned. Negative er at handlekurven under er veldig liten, selene i vogna er litt høye skulle ønske man kunne justere de..

Skrevet

Til et novemberbarn vil den være ypperlig! Jeg hadde den til junituppa mi, med softbag, og hun hadde fint plass i den (med teutonia dunpose) ut november, da ville hun opp og se, så vi la henne i sportsdelen med voksipose - helt supert..! Vogna er lett å trille, men den ble for tung for oss allikevel, så vi solgte den og kjøpte OTH Urban Jungle pga mye løfting opp/ned trapp hver dag..! Har du vurdert Teutonia Mistral S?

Skrevet

jeg har sett på mistral s også, men jeg liker ikke helt de små hjulene. Her jeg kommer i fra har vi skikkelig drittføre for å si det mildt når det er vinter, så jeg føler at det blir lettere å komme seg frem med 4 store lufthjul. Vi slipper å løfte vogna så mye.. .blir kun inn og ut av bil de gangene vi har bruk for det, men det blir heller ikke så veldig ofte. Jeg har vel egentlig bestemt meg for denne, men greit å få høre litt andre synspunkter også. Til min forrige hadde jeg simo kombi og den ble for stor og tung syntes jeg, men veldig veldig god å trille.

Skrevet

Hei! her blir det oktoberbarn og vi har kjøpt Teutonia Mistral m/ mykbag. Har fått anbefalt denne! Har og kjøpt voksipose til vogna og tror barnet vil ha plass nok, så jeg gleder meg til å ta vogna i bruk:)

Skrevet

Har selv hatt mistral, brukte den som bagvogn og sportsvogn. Likte ikke softbag noe særlig, følte ikke det var lunt nok og den var litt smal. Brukte dunpose oppi, det gikk greit til februarbarn. Et annet minus med den som bagvogn var at den er litt lav.

Skulle jeg kjøpt på nytt ville jeg nok heller kjøpt teutonia prestige med duobag (hardbag). Den er litt høyere og har større bag.

Men, alt i alt var jeg godt fornøyd med mistral, veldig god å trille på vinterføre om du kjøper lufthjul til i stedet for de som følger med vognen.

Solgte den pga at den er litt kort i ryggen og vi har langt barn, endte da opp med OTH.

Skrevet

Vi hadde teutonia mistral til forrigemann... han er født i april 2005. Vi har DESSVERRE solgt den på finn.no. ANGRER! Var superfornøyd med softbagen! Hadde tykk, stor, langhåret skinnfell, madrass fra en briovogn (etter storesøsteren) og dyne (!) i bagen. Den var "full" da, men gutten hadde det kjempefint. Brukte softbagen som pose da han satt seg opp i løpet av høsten, så fremdeles hadde vi alt dette i da vinteren satte inn og han var 8 mnd.

Vi hadde en grønn/army utgave, som var kjempefin, og jeg skulle så gjerne ha hatt den til nestemann som kommer nå i sept.! (Liker ikke rundingen (designet) på kalesjen på de nye modellene som er nå, og heller ikke fargene.... æsj, altså! Ellers hadde vi kjøpt den igjen!)

Skrevet

Jeg har bestillt Mistral med soft bag i dag til lillegutt som kommer i oktober. Har blitt anbefalt denne av to venniner som fikk barn i fjor høst, ikke hørt noe om dårlig plass eller noe. Da jeg bestillte den i dag ble jeg anbefalt å ha saueskinn i bagen og ullteppe og dyne over, da holder lillegutt seg god og varm gjennom vinteren! Gleder meg til å få den. Har bestillt en av fashion fargene, marineblå!

Skrevet

jeg skal ha mistral s, venninna mi kjøpte den just og er superfornøyd. Prinsen min kommer i september. I forhold til de små hjulene syntes jeg det er veldig praktisk, kommer nok til å bruke mye tid i høst/vinter på cafeer og kjøpesentre og da kan det være greit med de små roterende hjulene. Jeg har også fått et godt tips om at dersom det skulle bli nødvendig med store hjul pga av føre anbefalte butikkdamen meg bare å snu vognen og låse dem fast (går an) og dermed ha de store hjulene foran på det "vanskelige føre"... syntes vognen i sort er helt suuuper, mulig litt lav som bag vogn men ellers har den så mange fine kvaliteter at jeg har nok forrelsket meg :D

Skrevet

tusen takk for alle tilbakemeldingene... jeg skal dra innom butikken i morgen og se enda mer på denne vogna. må være helt helt sikker før jeg bestiller den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...