Gå til innhold

Tror eg kan flytte over her.. :D


Miraluca

Anbefalte innlegg

positiv graviditetstest i går og idag, streken blir sterkere fra dag til dag. Ai så spennende og skummelt!

Tør liksom ikkje glede meg helt ennå, har hørt det er så mange som mister de første ukene...vilikkevilikke... Har prøvd så lenge, og endelig posivit test! Føler meg gravid òg da, eg er 2 uker på vei (fra positiv eggløsningstest) - magen oppfører seg som om eg sku få mensen egentlig...er litt uggen liksom. er det normalt så tidlig som dette?

 

har så lyst å glede meg, men vet ikkje om det er for tidlig ennå!

 

Hvor lenge venta dere før dere fortalte omverden om at dere var gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Gratulerer:)

Enig at det både er spennende og litt skummelt.

 

Jeg er 10+0 uker og har foralt det til noen på jobben, og til mamma.

Er litt forsiktig med å si det til så mange i nettverket mitt, for jeg vil at barna mine skal føle at de fikk vite det først. Regner med at jeg sier det i løpet av noen uker.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey

Gratulerer:)

Jeg følte at jeg fikk mensen hver dag etter at jeg fikk positiv test, og da var jeg i følge mensen 4 uker +4 dager på vei.

Men etter 1-2 uker forsvant det og nå er det nesten helt borte, nå kjenner jeg kunn litt stikking nederst i magen og er i dag 7 uker på vei.

Snakket om det til legen og han sa det er helt normalt pga det var egentlig da man skulle ha mensen og at livmoren jobber no veldig.

 

Jeg mener at man skal fortelle det til omverden når man er selv klar for det, jeg fortalte det til familie og bestevenner samme dag jeg testet positiv. Jeg ble så glad og ville da dele min glede og hvis jeg da skulle eventuellt miste magerusket så føler jeg at omverden skal vite det også...det er ikke tabu lenger å spontan abortere. Men man føler forskjellig som alt annet.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Miraluca! Velkommen inn hit!

Det er litt skummelt å bli gravid, men det er i hvertfall ingenting å engste seg for uansett, for det som skjer, det skjer. Du må tørre å glede deg selv om det *kan* gå galt.

Jeg har mistet en gang før, og det var faktisk ikke enormt traumatisk for oss, siden det skjedde tidlig. Etterpå ble vi gravide veldig raskt, og alt har gått fint hittill.

 

Sist gang fortalte vi det til folk i uke 6, og denne gangen fortalte vi det til den nærmeste familien etter tidlig UL med hjertelyd, når vi var 8+2.

Jeg håper du kan begynne å slappe av litt, og nyte at du er gravid snart. Det er ekstra deilig å få det til når man har prøvd å bli gravide en stund!

 

Stor klem,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...