jeg&gullgutten Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har i lang tid vært fast betemt på Teutonia S3, men nå har jeg prøvd Xadventure Inmotion (3 hjul den også) og synes den virker mye bedre. Den har større hjul (luft) som også vil være greie på snø tror jeg, den har dempere og er veldig stabil. Den er også mye billigere, bare 3.499,-. Den virket også veldig enkel å slå sammen, men jeg har ennå ikke sjekket om jeg får plass til den i den lille bilen min. Noen som har erfaringer med Inmotion fra Xadventure?
mammmamia ** Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Om det står mellom disse to vognene ville jeg gått for Teutonia... Xadventure er ok vogner de også, storselger i Nederland, men er en mye enklere vogn med færre finesser, og sittedelen er kun vendt fra deg... Den er, såvidt jeg har fått med meg, større og tyngre enn Teutonia s3 - og JEG liker bedre utseendet på Teutonia..! Men - hadde overhodet ikke hatt noe problem med å kjøpe Xadventure altså, liker bare Teutonia sin bedre ;-) Så smak og behag..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå