Gå til innhold

noen som har tenkt på nytt bim treff i Drammen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva med et treff nå i juli...?? Det hadde vel vært koselig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne være med på treff i juli, men er delvis bortreist, da. Hvis det passer med dato kommer jeg.

Skrevet

Har aldri vært på BIM treff så det hadde vært moro!!

Skrevet

Det hadde vært gøy, men kan det please være på kvelden da? Jeg går alltid glipp av det jeg ettersom jeg jobber 100% og treffene er på dagtid...

Skrevet

hvilken dato passer best for dere da ???

Jeg kan når som helst i juli da jeg har ferie og driver og pusser opp :-)

Skrevet

Jeg jobber mye i Juli (dager og kvelder), men tirsdager og onsdager om kvelden passer stort sett for meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff i juli. Har ferie hele juli og lite å finne på siden det regner hele jæ... tida:-D Kafé ja takk!

Skrevet

jeg blir også gjern med på treff. Men kanskje vi skulle tatt det etter ferien da hvis det ikke passer for så mange nå?

Reiser til tyrkia 4 august og frem til 18 men kommer gjerne enten før eller etter dette.

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff. På dagen blir vanskelig etter 1. august - frem til da har jeg mulighet også på dagen.

Skrevet

jeg har termin i oktober, blir gjerne med på et treff i drammen snart :)

Skrevet

Det ble visst ikke noe i juli, skal vi sette opp en dag i august? Jeg jobber dagtid, så kan bare på ettermiddagene nå som ferien er over. Jeg har termin i januar 2008.

Skrevet

Jeg skal bare jobbe en uke til,så tar jeg en ferieuke og så er det tre uker permisjon før termin :)

Så jeg er ganske fleksibel med tanke på tidspunkt..

Noe forslag til hvor og når?

Forslag til sted,- fx Lizzis ( god mat og uformelt ) ?

Er slutten av neste uke for tidlig?

Skrevet

Jeg liker godt Lizzis:-D Slutten av neste uke helt ok - bare det er etter vanlig arbeidstid. Ellers har jeg hjemmekontordager innimellom men mangler foreløpig arbeidsplan etter ferien. Den kommer til uka. Torsdag 2.8 klokka 1700 på Lizzis kanskje?

Skrevet

Høres koselig ut,hvis flere kommer, så kan det hende jeg dukker opp også.

Skrevet

Torsdag 02.08. kl 17.00 passer bra for meg,- jeg kommer ! :)

Skrevet

Så koselig da..ja jeg kommer...har en travel dag men skal klare og komme....=)=)=)=)

Gleder meg :-)

Jeg har også tremin i oktober ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...