Gå til innhold

Hvilken side skal gutter ha hull i øret, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på tur til frisøren ganske snart....vil ikke ta hull på feil side på han.

Fortsetter under...

Skrevet

de skal ikke ha hull i øra i det hele tatt..

fordi de da kan bli forvekslet med .... tja hvordan skal jeg si dette uten at noen føler seg truffet.....

det er i allefall noe av det verste jeg ser!

grufullt

Skrevet

Jeg synes ikke gutter skal ha hull i øret, men mener eks'en min hadde i venstre. Spør frisøren. De burde vite sånt...

Skrevet

Om du er redd for at han skal oppfattes som homse, så tar du hull i begge ørene på ham.

Om han bør få det, er en annen diskusjon..

Skrevet

Uff nei, ikke noe hull i det hele tatt. Ikke på gutter. Ikke pent. Ikke søtt heller

Skrevet

fløtepus på jobb har i venstre øre :o) Og han er IKKE homo - legger ned ene dama etter den andre *ler*

Annonse

Skrevet

men små barn er da vell ikke homo uansett??!!

Skrevet

Åh, trodde du snakket om typen, jeg :oD

Skrevet

???

klart små barn kan være homofile!

det er jo ikke akkurat som om det er noe du blir smittet av en eller annen gang i oppveksten?!

Skrevet

Dersom han er homofil: ring i høyre.

Dersom han er hetrofil: ring i venstre.

Guttongen her får pierce øreflippen når vi vet at det ikke blir i feil flipp. (når han er sikker på sin legning). Inntil vidre lever jeg med maset.

Skrevet

Uansett side blir det feil. Gutter skal ikke ha hull i ørene.

Skrevet

høres jo nesten ut som om man må merke unga så fort man veit legningen deres......

det har da ingenting med saken å gjøre hvilken side hullet er i forhold til om ungen er hetero eller homofil......

det ser like stygt ut uansett.....

Skrevet

Å joda... sexy musikere og kunstnere med god smak.

Men jenter med hull i ørene er ikke særlig pent da.

Så forskjellig kan faktisk smaken til mennesker være. Jeg hadde ALDRI latt en datter fått hull i ørene før hun ble 16 (18?), mens en sønn kunne fått det i barnehagealder, om an bare visste hvilken side man skulle sette den. :-P

Annonse

Skrevet

Med tanke på akupunkturpunkter, nervebaner og sånn bør ikke barn ha hull i ørene i det hele tatt! HVERTFALL ikke hos frisøren!! Om du absolutt må ta hull på han, så gjør det hos en profesjonell piercer som har utdanning i dette, ikke en frisør som bare synser og skyter..!

Skrevet

Hihi....

Jeg forstår ikke at noen kan proklamere at noe ER stygt når man faktisk ikke har spurt om det er pent eller stygt?

Jeg syns det er dritstygt med bleket hår, men jeg sier da for pokker ikke at det er stygt når noen spør hvilket hårblekingsmerke som er best? Jeg sier heller ikke at Emaljunga-vogner er stygge om noen spør hva prisen er? Eller proklamerer at LG har stygge tv'er når noen spør hvem som forhandler disse....

Hun spurte hvilket øre gutter skal ha ring i, og jeg var vel en av få som faktisk forsøkte å svare saklig.

Skrevet

Gutter skal ikke ha hull i øret!!!!!!!!!!

Så uansett hvilket øre du tar blir det dessverre feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...