Gå til innhold

Ikke kvalm lenger...??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 uker på vei og har vært veldig kvalm...Men i dag våknet jeg og følte meg i veldig fin form. Synes det er veldig rart at kvalmen skal gi seg så tidlig. Hadde en liten blødning for en uke siden, men legen trodde det ikke var noe farlig siden jeg blødde så lite pluss at jeg ikke hadde noen smerter... Har fortsatt ømme bryster da :) Redd jeg har hatt en sa... Noen andre som har opplevd at kvalmen har gitt seg så tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, bare vært uvel frem til uke 8 så satt kvalmen inn for 3 dager(ikke oppkast) og så ble den borte i 4 dager og så kom den igjen for 3 dager... og slik har det vært nå i 2 uker. Kvalmen kommer i arbeidsuka når jeg er opptatt på jobb, og avvtar i helgene. Har hatt brystømhet de dagene jeg ikke har vært kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom ca uke 6-7 for meg ( har ikke oppkast). Men har dager jeg ikke er kvalm i det heletatt. Har også hatt en del blødninger. Nesten bare brunt. Noen ganger litt rosa, men aldri vondt. Har tilsammen vært på 4 UL pga dette, og at jeg har hatt 2 ma tidligere. Hver gang har spiren vokst litt til, og det ser ut som den har det helt fint. Er i dag 10+0

 

Tror du bare kan nyte de dagene du ikke er kvalm, for det kommer nok tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...