Gå til innhold

Dobermann og barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver igjen jeg...Noen her som har erfaring med dobermann som familiehund? Håper noen kan dele erfaringer med meg,da vi har tenkt å få oss en dobermann:-)

Skrevet

Svigerinna mi har en og hun går kjempe bra sammen med mine unger. Den forrige hun hadde var oxo barnevennlig har jeg hørt. Ta kontakt med en oppdretter og spør. De bør vel kunne gi deg svar på det

Skrevet

har ei vennine som har doberman sammen med barn,og det er ikke noe problem!Men nå har hun jobbet veldig med denne hunden da,så den er opplært til å tåle barn og det er veldig bra kustus på han.Og hun kan/vet hva hun driver med i forhold til hund!Så det kommer vel mye an på åssen dere er,og om dere vet hva dere gjør!

Vi hadde en schæfer når jeg var liten,den var ikke helt god for å si det sånn-og når jeg tenker på det nå ser jeg jo at det var vi som ødela den hunden..Vi hadde ikke greie på hvordan oppdra en hund-så vi gjorde mye feil med han!

Så du kan ha doberman,og den kan være en god familiehund..men du må vite hva du gjør:-)Det må du jo egentlig uansett hvilken type du skal ha da..

Skrevet

Har ikke hatt det selv,men moren min hadde det før jeg ble født.

Broren min som den gang var en liten pjokk på 1 år stortrivdes med hunden;) De 2 var visst bestevenner,og mamma sier at en bedre venn enn Quaido har hun aldri hatt;)))

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Jeg har ikke så mye peiling på store hunder,men min mann har:-) Har hørt det er lojale og fine familiehunder,men synes det er skremmende at de er så store hehe.

Skrevet

de erfaringene jeg har så kan de godt være gode fa,iliehunder,men de som alle andre hunder må ha oppdragelse:) hvis man er villig til å gi hunden det den trenger så ser jeg ingen problemer med det:)

Skrevet

Jeg har vært borti begge deler som du kan finne hos alle raser.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...