Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok test idag på testdagen og jeg er faktisk ikke til å tru. Glædestårene renner som bare det og jeg er så lykkeli, håper bare fortsettelsen går bra. Har jotrudd jeg skulle få mensen hele uka med bressinger har jo hatt spotting og litt blødning på 8 og 9 dag. Etter 6 år med prøving er det kanskje vår tur? med masse plager har det vært med tre dårlige resultat før i tromsø og legene har sagt at tjansene er dårlig. Fikk kun ut 4 egg og et som ble befrukate. men testen sier jaaaaaaaaaaaa mot alle odds

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9689096-jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

No vart æ gla! :) Herlig, herlig, herlig!

Gratulerer så mye, og så flott at ting kan gå rette veien selv om man plages med småblødninger. Håper å surfe videre på bølgen og drister meg til å stjele ferskt babystøv hos deg :)

Lykke til videre!

Å grattis!

Tenker det var en utrolig god beskjed å få!!!!

Ser at det er mange som har blitt gravide og har kjent "gripetak" i livmorområdet. Har dessverre ikke kjent så mye av dem i det siste, men håper jo at det kan være forskjellig fra graviditet til graviditet.

Nyt dagen girl72 ,)

Annonse

Annonse

Takk jenter for alle gratulasjoner. Ser jeg har testet en dag for tidlig men håper ikke det har noe å si? har tatt 3 tester og alle er positiv

Har ennå langt igjen men er bare ovelykkelig i dag og det kan ingen ta fra meg. Alt er så rart føler ingenting på kroppen. Mange tårer blant mine nærmeste i dag til og med fastlegen som har fulgt meg i 6 år begynte å grine. Det jeg har gjort forskjellig denne gangen er at jeg har vært sykemeldt fra egguthenting og under hele venteperoden og kun tenkt på meg selv, forresten har jeg aldi vært så trøtt og sovet så mye før.

Håper det er vår tur nu? Er vældi glad jenter for at denne siden vises, vet ikke ka æ skulle gjort uten. Lykke lykke til jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...