lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Sitter i perioden etter el nå, og venter spent på om det er et egg som fester seg her. Lurte på om noen hadde litt ekstra babystøv til meg da vettu
k@ra Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Du er hjertelig velkommen!!! Sender masse babystøv ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ Lykke til(c:
Sjokoladebananer Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Ja, nå synes jeg det er på tide at du kommer deg over hit, altså! ) Husker deg godt fra Bli Gravid, og har ventet på deg her inne. Sender masse babystøv: ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til! Krysser alt for deg!
lotta72 har fått Anders Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Det er reservert en plass til deg. Synes det er på høy tid at du tar den i bruk.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Sender masse babystøv jeg vettu! :-)++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Håper du kommer inn til oss snart! :-) Klem! :-)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Har MASSE støv til deg!!! Krysser fingre og tær for at du kommer hit på "ornt'li" snart!!! ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** KIem fra meg!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Ja, vi vil også ha deg her! Kjør på med svømmere!!! *******************************************************************************************************************************************************************! Lykke til, Liover!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2007 Takker jenter da får vi håpe at det hjelper *glise* har iallefall lommene fulle av babystøv Da er det jo bare å vente på ikm 9 juli da *lenge til* men har en skikkelig god følelse denne mnd hihi klem klem
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Har du vært til utrdening og funnet ut hvorfor du ikke er gravid etter 18pp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå