Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har bestilt en vogn, som er ankommet og venter på å hentes.. Men så er jeg redd jeg er usikker på om jeg valgte rett.. Har valgt en som man ikke kan ha sportsdelen vendt mot seg og det var noe jeg i utgangspunktet ville ha.. Jeg syntes Bugaboo Cameleon var så innmari stygg så jeg ville ikke engang se på den.. Men nå liker jeg den mer og mer.. *sukk* Jeg skulle sett mer på finesser enn KUN utseende etc.. Kan vel ikke ombestemme meg nå, en vogn er en vogn =(
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 easywalker sky med bag.. ville i utgangspunktet ha med vendbar sittedel, men fant ikke det på noen lett 3-hjuling som jeg likte.. jeg ignorerte fullstendig bugaboo og angrer nå.
It's all about me Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hvis det er noen trøst så er Easywalker vogn som kommer mye lettere fram på alle underlag. Men regner med at du har bestilt fra utlandet og der har de jo ikke den samme angrefrisktloven som i Norge, men de forhandler ikke tilfeldigvis Bugaboo der også så du kan bytte da?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 har faktisk bestilt i norge.. så vogna er ikke betalt for eller hentet.. står bare i mitt navn hos forhandler.
It's all about me Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Har du ikke betalt noe forskudd eller no? Siden den er bestilt hos forhandler og ikke gjenneom nett som jeg forstår det så gjelder ikke angreretten heller. Den gjelder kun utenfor kjøpestedet. Men du kan være frekk og aldri hente den, eller du kan spørre på en pen måte om du kan gå ifra bestillingen, komme med en tåredryppende historie om at du ble frastjålet lommeboka med alle pengene og da må bruke en vogn du arver istedetfor.......
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 hehe ja.. betalte ikke noe depositum. de sa at siden det var så populær vogn og i fargen svart så ville det nok ikke bli no problem å få solgt den igjen. men føler jo litt på det at den er bestilt. kunne evt tatt en hvit løgn, eller spurt om jeg kan avbestille rett og slett.. vet ikke :\ Kjipt er det hvertfall..
It's all about me Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Da sender du mail og går ikke inn i den butikke på en stund ) Personlig ville jeg heller hatt EW enn Bugaboo, men det er kjedelig å betale så mye for en vogn en ikke er helt fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Hvis det er noen trøst syns jeg denne virker både mye mer funksjonell og penere enn Bugaboo. Men nå har jeg aldri helt forstått Bugaboo hysteriet, da... Syns ihverken den var god å trille, virket ikke solid, syns stoffet var litt merkelig (fleece eller?) og med de kjempe små hjulene, veldig upraktisk på norsk terreng. Sånn sett er EW mye bedre tror jeg. Bagen der er vel også såpass stor at du kan bruke den en stund, men skjønner problemstillingen med barnet fra deg. Noen barn syns dette er helt toppers, mens andre ikke. Nei, ikke lett det der med vognvalg....
LilleMamsen Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Hei Skjønner problemet ditt- ser ut til at vi ser på de samme vognene der det betyr mye at vogna ikke veier så mye og at bag'en er lang Vi hadde bestemt oss for Bugaboo, men jeg fikk kalde føtter ang de små hjulene. Prøvde vogna med vinterhjul, men synes den ble stiv og uhåndterlig (ønsker meg vogn m svingbare hjul siden det gjør den lettere å manøvrere). Er nå i en EW Sky-periode, og har bestemt meg for den (til tross for at sportsdelen er vendt fra meg). Tenker at da har jeg en bra bagvogn som fungerer i vinter, og blir det et altfor stort problem at Knerten og jeg ikke ser hverandre, får vi evt kjøpe en annen vogn. Får dessverre ikke alt i en. Hvor var det du bestilte vogna di? (Er det i Oslo og vi bestemmer oss for å kjøpe nå kunne vi gått dit, så vet vi at vi får den med oss med en gang
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Hvor har du bestilt denne vognen?? Pris?
mammmamia ** Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 Bugaboo får du jo med vinterhjul også da, store lufthjul foran, om du skal ut og gå på veldig dårlig underlag ;-) Jeg ville definitivt gått for Bugaboo, er et par ting med Easywalker jeg ikke liker, bl.a. reguleringen av ryggen, med glidelåser - teit.! Og så er det at den er ganske stiv å trille i forhold til Bugaboo...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 jeg er fortsatt rimelig usikker selv ang de to.. Er helt forferdelig egentlig. easywalker virker så fin på så mange ting, men bugaboo har finesser som teleskophåndtak, den samme lave vekten, barnet vendt mot meg.. liker fortsatt godt EW, men er dumt å evt bruke så mye penger og ikke bli fornøyd. har ikke noe med noe bugaboo hysteri, men hva jeg ønsker og krever av en vogn. har mye ledd og muskelplager og derfor er det viktig å ha vogn med liten vekt, som er enkel å styre og som helst holder hele vognperioden. jeg må komme meg ut og prøve bugaboo ordentlig.. er også litt usikker ang de små hjulene, jeg kommer uansett ikke til å trille noe særlig på veldig vinter/slapseføre og kaldt vær, men sambo skal også tas hensyn til. han hadde vendt seg til easywalkern han nå.. hehe.. at jeg aldri kan bestemme meg forresten: easywalker sky koster komplett 5999 kr på barnas hus
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #15 Skrevet 26. juni 2007 ...og Bugaboo får du til totalt 6300,- fra www.babytrader.co.uk inkl moms, frakt og alt sammen, så prisen er den samme da :-)
allegodetingertre Skrevet 26. juni 2007 #16 Skrevet 26. juni 2007 Ring butikken og si at du ikke ønsker vognen likevel, det burde gå når det er en populær vogn. Aner ikke hva jeg ville valgt.......
moccan Skrevet 27. juni 2007 #17 Skrevet 27. juni 2007 Hei ) Jeg har Bugaboo Cameleon og EasyWalker duo. Er veldig fornøyd med begge, men kanskje EasyWalker er litt bedre å trille med. Tåler litt mere humpler uten at ungen blir ristet ) Bedre hjul. Vet ikke om det hjelper deg noe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå