Gå til innhold

Dere med flere forsøk bak dere...

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting.

Ved mislykka forsøk,når opplevde dere at mensen kom da ?

Utsetter crinone mensen,eller er det bare progestan og progynova som gjør det ?

Har test-dato på torsdag 28 juni,og er nå i dag(tirsdag) på rugedag 12.

Ingen synlige tegn på tante besøk,heldigvis,men likevel ikke godt å si...

Dette er mer enn spennende....

Håper noen kan svare meg på noe av dette :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9687622-dere-med-flere-fors%C3%B8k-bak-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er nok litt forskjellig hvordan man reagerer. Jeg fikk blødning dagen etter negativ blodprøve.

Lykke til!! Nå er det ikke lenge igjen til blodprøve! Det er en fryktelig ventetid....

Jeg skal tenke på deg! Er i Danmark på ferie på torsdag og ikke tilgjengelig på nett. Men jeg skal krysse fingre og tær for deg!

Vi venter på å få lov til å komme i gang med forsøk 2. Men det blir først i September!! OG DET ER LENGE TIL, DET! Huff!

Klem fra

Hei vennen.. tenker masse på deg og krysser alt jeg har!!!!!!!!!

Tror nok at det kan utsette mens litt, og første gang begynte det med spotting for meg på dag 9 og andre gang på dag 17 og sist nå på dag 12..

Men vi krysser snuppa og jeg håper virkelig at det går din vei nå..

stor klem fra meg..

Det sto ihvertfall i brevet jeg fikk etter siste ul(det med når siste spray og når elsprøyta skulle settes, tid for uttak og innsetting )

at crinonen kan utsette mens. Den kan ikke gi falsk positiv graviditetstest da den ikke inneholder hcg, men kan forsinke antatt mens.

Annonse

Å er såååå spendt på hvordan det går med deg... :))

Jeg fikk mens på dag 15 etter misslykket forsøk.... crinonen utsetter den nok noen dager ja... Men du ska ikke ha noen tante på besøk du nå... :))

Krysser alt jeg har for deg... Å blåser litt Siw-Angelica støv din vei ******** Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...