Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nja.. de mente at uke 32 var tingen.. men jeg er ikke helt sikker på alt enda.. jeg skal begynne på sprøyter den 24 juli hvis mens/blødning er kommet innen 23 juli.. vi får bare vente å se.. regner med at jeg får datoen på UL den 30. Tanken har streifet meg på uke 31 også.. men de nevnte ikke den uken... jaja, tiden vil vise :-)

Var rart at vi skal begynne på sprøytene på ulik tid siden vi begynner å spraye samme dagen.. eller er det gjerne veldig individuelt for hver og en ? Jeg er ikke så "god" på dette.. :-) Vi får nå håpe at det klaffer for oss begge :-) men.. det er jo alle det klaffer for på første gang... og heller ikke andre eller tredje heller..... dessverre... Krysser fingrer og tær :-)

men er det ikke sånn at det ikke er sikkert vi får noen blødning etter spary start da??? har ikke hørt noe om at sprøyte start skal være etter en mens/blødning jeg...

starter med sprøyta på dag 38 etter siste mens nå...

kan ikke akkurat si at jeg har så mye peiling på alt det som skal skje jeg heller nei...hehe!

men det er jo bare å håpe på det beste uansett....

det ulmer i bakhodet at det er sjanser for at spiren ikke sitter på første forsøk...men en får prøve å være positiv :)

du får holde meg litt oppdatert underveis...

litt gøy å ha noen som ligger helt likt meg selv i løypa...kjekt å kunne dele opplevelser,tanker osv omkring dette :)

hei igjen :-)

de ringte meg fra KK og sa at hvis jeg ikke har fått blødning innen 23.07.07, så måtte jeg ta en graviditetstest for å sjekke om jeg er blitt gravid.. Hvis den er negativ, så skal jeg ikke begynne på sprøyter før den 03.08.. jeg vet ikke, men tror at man skal få en menslignende blødning når man har sprayet. Dvs denne blødningen skal komme etter 2 til tre uker.... Ikke vet jeg, mulig det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus... det virker jo litt rart... jaja, vi får se :-)

Vi får holde hverandre oppdatert :-)

ja har fått beskjed om å ta en test før jeg begynner med sprøyta jeg også...

men ikke noe annen beskjed....rart....

men men...det blir da vel greit tenker jeg...skal spørre ei venninde av meg når hun kommer hjem fra syden...hun hører til samme sykehus som meg...

vi har sikkert fått riktig beskjed begge to.. mulig at ting er litt individuelt for hver og en:-) jeg skrev litt feill tidligere i dag. Hvis ikke blødning kommer, skal jeg begynne på sprøytene 01.08 og ikke den 03.08...

Du får høre med henne, kanskje hun vet noe vi ikke vet :-)

uansett, så blir dette BRA !!! :-) i morgen er det en uke til sprayingen begynner og da er vi virkelig igang !!! gleder meg til å sette igang nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...