mam-mam-mam Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg vurderer å overraske samboeren min med fotballtur til Liverpool. Er det noen som har vært på en sånn tur som har anbefalinger angående hvor jeg bør kjøpe turen for å få det rimeligst mulig??? Lønner det seg å kjøpe pakke med billett og hotell, eller bør man ordne alt selv? Eventuelt et bra, men billig hotell å anbefale? Hva med fly? Ser ut som om ryanair er absolutt billigst. Noen med erfaringer?
SommerBris Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Vi bestillte gjennom denne siden http://liverpool.no/CDA/homepg.aspx (sabra tours) trur jeg de heter. Der kan du velge om du bare vil ha fotballbiletter eller hele pakka. Skal du komme billigere unna så ordner du hotell og fly selv. Vi valgte å bestille alt gjennom siden det var første gangen ditt for ossde og det var veldig bra. Og samboeren fikk det som gave og var superfornøyd:)
mam-mam-mam Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Takk skal du ha! Synes det er mye penger, men tror han hadde satt usannsynlig stor pris på det, så det er verdt det! Får kikke litt mer rundt. Er selv bare måtlig interessert i fotball, men tror det hadde vært en stor opplevelse for meg også likevel!
SommerBris Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Bare hyggelig. ja jeg syns det var veldig dyrt selv for kun noen dager... men var så hyggelig å kunne gi en gave han har drømt om i alle år. Og jeg skal si deg en ting, jeg er ikke veldig begeistret for fotball-men det var en kjempe flott opplevelse. Og jeg gjør det gjerne igjen:) Lykke til, så håper jeg du finner det du leter etter:)
ToreTang Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har mange erfaringer med Liverpoolturer. Har vært der mange ganger i fbm Liverpool-kamper :-) Dyreste tur, men sikreste måte å få kampbilletter er å bestille tur fra SabraTours. De har dyre og fine hotell, gode og "billige" billetter og dyre flybilletter. Men vær klar over at du kan bestille bare fly og hotell/fly og kampbillett evt. andre kombinasjoner. Du kan også få kjøpt bare kampbillett, men det er bare mulig når de ikke er utsolgt til kunder som har kjøpt hele pakke igjennom de. Alle, unntatt èn gang, har jeg bestilt alle tre delene separat. Flybillettens pris er helt klart avhengig av hvor du reiser fra. Er du i nærheten av Torp, er det som du sier det klart billigste. Faktisk helt nede i kr. 1,- èn vei direkte til Liverpool! Hvis Torp ikke er mulig, bestill fly til Manchester. Ta så toget til Liverpool Lime Street St. (ca 12 £ t/r) som tar ca 1 time og 15 min. Taxi fra Man. airport til Liverpool har standardpris på 65£. Hotelpris er avhengig av standard du velger. Jeg har prøvd flere (leier leiligheter nå), men Holiday Inn er rimelig og sentrumsnært. Book hotel på nett, f.eks. herfra: http://www.visitliverpool.com/. Kampbilletter er vanskeligst å få tak i. Men er det ikke mot topplag, så skal det gå greit. Da også gjennom SabraTours som jeg beskrev ovenfor. Du kan jo også prøve å kjøpe på Liverpools nettside: http://www.liverpoolfc.tv/. Ellers så må jeg anbefale Matthew Street for du finner de fleste barer og diskotek, som blant annet puben Cavern hvor Beatles ble oppdaget. Men for all del sjekk ut Flanagans! En ekte irsk pub med live-musikk hver dag (unntatt søndager) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå