Gå til innhold

kjenne på livmor?


1nordland

Anbefalte innlegg

Hei! Det er flere av dere som skriver at dere kan kjenne livmor når dere ligger. Hvordan skal den kjennes den ut og hvor pleier man å kjenne den når man er gravid i uke 13? Jeg har prøvd å klemme litt på magen men kjenner ikke noe... Vet ikke helt hvordan det skal kjennes ut heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte også fælt på dette for noen dager siden. Kjente på magen og fant liksom ikke noe. Men igår kveld kjente jeg noe som jeg innbiller meg er livmora. Rett ovenfor skambenet er det en hard kul, som flytter seg litt når jeg trykker på den. Viste det til sambo og, og han kjempeglad, for nå kan han kjenne den lille. ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke kjenne den. Ligger på magen, men kjenner ingen klump. Jeg trykker inn over skambenet, men kjenner intet:( Men magen vokser iallefall. Buksene er trangere og magen strutter mer. Jeg er nå 11+4. Men jeg tror ikke det er så lenge til vi kan kjenne den jeg. Forige gang jeg var gravid tror jeg jeg kjente den rundt uke 14. Det blir fint! Samtidig er jeg redd for at jeg tyner det lille nurket der inne når jeg holder på å herje slik med magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere:) Jeg er 9+5 nå. Mannen min er lege og mener har kan kjenne livmora på magen min nå. Jeg skjønte ikke hva han mente, men rett under trusekanten kan man kjenne at man er blitt litt fyldigere og noe hardere. Jeg trodde jeg skulle finne en hard kant, eller kul...Jeg kjente aldri på det området før jeg ble gravid så har ikke noe å sammenligne det med, men tror jeg skjønner hva han mener...ha ha ha, hvis han ikke er ivrig og innbilder seg ting da:) he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...