Gå til innhold

Rugere eller tidligere rugere, se hit litt...

Anbefalte innlegg

Er det vanlig med skikkelige kraftige tak i magen under rugingen? Menslignende smerter er jeg forberedt på, men så vonde?????

Tror jeg kreperer her jeg sitter! Seriøst, dette er vondere enn da jeg hadde SA sist!!

Har tatt smertestillende og sitter med varmepute for å ta unna takene.

Jeg er jo bare på rugedag 4 (snart dag 5) ..

Har dere hatt/jhar dere sånne tak i magen?

I den ene siden stakk det i tidligere,men i motsatt side av hvor de plasserte egget på. Nå gjør det bare vondt.....

Fortsetter under...

Kan vel ikke skryte på meg så mye erfaring,

men hadde noen kraftige tak i underlivet på den tiden du snakker om.

Men ikke så voldsomme at jeg måtte ha smertestillende da.

Men uansett-vi er jo forskjellige,og alt oppleves forskjellig.

Vi får håpe at det er gullegget som fester seg hos deg :o).

Uff da vennen... jeg har ikke opplevd dette på mine 3 forsøk.. jeg ville ringt legen jeg så slipper du å sitte å være engstelig..

Jeg XXXXXXXXXXXX alt jeg har for at du skal lykkes denne gangen..

gladideg...

Jeg har veldig mye tak enda nederst i magen. Ubehagelig, men ikke så vondt at jeg ikke klarer av med det... Det høres ikke helt bra ut at du må døyve smertene med noe, da er det jo ganske ille..

Vet ikke helt jeg, forhåpentligvis er det bare maskineriet som jobber tungt for at du skal bli mamma :)

Ps; du tar crinone x 2 om morran sånn som meg regner jeg med? Det var det som stod i skrivet jeg fikk etter innsetting. Men Jolanta (som er gravid) ser jeg har tatt en om morran og en dose om ettermiddagen..? Ble litt usikker jeg.. Men man skal vel bare følge det ekspertene på behandlingsplassen sier..

Hei Bula.

Vet ikke om du har lest innlegget om meg,men jeg fikk blødning på rugedag 5 :( Var som en litt lettere mens,men med smerter både i magen og i ryggen.Neste dag var det mer brunlig og nesten borte dagen etter det.Er nå på rugedag 8,men har liksom mistet håpet...

Har jo blødd endel og merker ingen tegn på graviditet.Så trist når man har vært i gjennom så mye:(

Og i dag våknet jeg med sikkelige mens-tak i magen,men det kommer ikke noe blod da.Måtte ta smertestillende selv.

Jeg tar også dobbel dose av "babyklister" og progesteron-tablettene.

Anbefaling fra legen ettersom jeg har blødd endel.Så nå kan jeg bare vente å se til jeg skal ta en test og blodprøve...

Lykke til oss begge :)

Annonse

Jeg har opplevd mye ubehag i magen etter innsetting (bivirkninger av uttaket vil jeg tro, at eggstokkene er skikkelig herja med av hormoner og uttaksnåla), men ikke så vondt at jeg måtte ta smertestillende. I tillegg har jeg vært plaget med treg mage (nesten forstoppelse) den første ruge-uka, og det har IKKE vært godt.

Lykke til med ruginge!

:-)

Flippa: Ja, jeg tar 2 crinone om morgenen. Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om å gjøre.

Smertene har dabbet av litt, og jeg har fått snakket med St Olavs om det. De mente at det skyldtes at jeg har gått så lenge på gonal og så høy dose. Mulig at noen av resterende egg vokser litt enda.

Men ga ikke smertene seg, så skulle jeg komme inn en tur sånn at de fikk tatt en liten titt.

Regner med at dette går over jeg, det er jo bedre allerede. Null smertestillende i dag.

heia var i tromsø for 3 mådere siden og var med ei vennine som og hadde sotte inn egg og ruget.hun hadde så veldi vondt som du.det viste seg at hun hadde urinveis infeksjon.jeg var å å satt inn og hadde lignende som menssmerter.men ellers bere bra,fikk mens den dagen egge skulle feste seg.skal tilbake i august.

Jeg hadde slike mens smerter da egget festet seg. (en uke etter befruktning) Tørket meg og hadde 1 rosa dråpe på papiret.. hadde jeg ikke sett etter hadde jeg aldri merket det.. antagelig en feste dråpe. Er nå 7 uker på vei og skal på tidlig ul i morgen for å se hjertet :-)

Jeg har lest masse denne gangen - og lest at orgasme kan hjelpe til med at det fester seg, fordi det får fart på blodomløpet :-) Så det anbefales ;-)

Lykke til Bula! Nå håper vi det fester seg!!!!

God klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...