Gå til innhold

Vi har vært på ultralyd;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var utrolig stort! Og i magen min ligger det en liten gutt. Han sov litt, og våknet skikkelig til innimellom - og det er helt uvirkelig at jeg har en sønn i magen min! Veldig koselig!! Han var så fin så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy... skal på ultralyd i morgen vi, har foreløpig termin 26 nov så blir gøy å se om det stemmer... har en gutt fra før , han er snart 6 år så han er veldig spent på om det er en gutt eller jente.. så jeg håper den lille er villig til å vise kjønnet sitt i morgen.

Skrevet

Åååååå så koselig at du venter gutt..var terminen som forventet?

Skrevet

Jeg har også vært på ultralyd idag. Helt utrolig å se d lille livet sprelle omkring der inne. Fikk ikke vite kjønn idag jeg da, han var altfor vilter til at dama i det hele tatt kunne gjette! :) hehe.. mitt lille turbotroll! :D

Så det første jeg skal gjøre imorgen er å ringe å bestille privat ultralydtime. Er alt for nysgjerrig til å vente helt til fødsel med å se kjønn! :)

Skrevet

Så koselig med en gutt da :) Er mamma til en gutt selv, herlig! Skal på ul i morgen og håper nurket vil vise seg fram for oss :)

Skrevet

Det var litt uventet at det var gutt, hadde vel tippet mest på jente - men det er utrolig koselig, og rart hvor fort man venner seg til tanken. Hos oss var det ikke tvil - han viste seg villig frem;) Hadde kanskje tatt ny ultralyd hvis hun hadde usikker på kjønn - nesten bedre å ikke vite enn å vite "nesten". Terminen ble fremskyndet noen få dager, og det var deilig at det gikk den veien! Føltes som å få noen dager "gratis", he, he. Men så regner de visst på en litt annen måte enn det legen min har gjort, og annerledes enn babyverden og i alle fall annerledes enn BIM, skjønte ikke helt det der - men terminen min er i alle fall 19.november. Spennende med dere som har vært på ultralyd i dag, og dere som skal i dagene som kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...