Gå til innhold

Desember: Søvn og appetitt

MammaTilTre*augustbaby*

Anbefalte innlegg

Lukas har fått det for seg at han skal opp rundt kl 6 hver dag...gjerne tidligere og....det er er uannsett om han blir lagt tidlig/sent eller sover/ikke sover om dagen.... begynner å bli så sliten no...er det andre som gjør det og? tips til hvordan vi kan forandre det?

Og så spiser han så lite....er vi heldige så kanskje en halv banan eller en liten yoghurt til frokost, en halv banan til lunsj, litt middag og en yoghurt til kvelds.....han drikker godt så lenge det ikke er melk. får i han kanskje en halv liter i uka...og han nekter å spise skive...tar kunn pålegget(uansett hva som er på) Han er god og rund(ikke overvektig) så han har jo noe å tære på, men blir litt bekymret...skal sjekke om han har allergi...kanskje det er grunnen...eller er det andre som spiser lite her inne for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her står Martin opp 07.10 om morgenen... Fra han var 7 mnd til 15 mnd sto han opp mellom 05.30 og 06.30, så dette er luksus... Vi har kutta ned til en hvil på dagen, + at han legger seg kl 20 i sommerhalvåret (la seg kl 19 før vi skrudde klokken.)

Ang mat... Er ikke noe storspiser min heller. Kunne klart seg med kjeks og melk han... Blir en halv yoghurt til frokost, og en kjeks/litt havrefras, en skive med enten baconost eller skinkeost, løst pålegg som ost o.l. tar han av, til lunsj, Middag spiser han en del av, og så resten av yoghurten og kanskje en skive til kvelds. Melk elsker han, så han drikker 3-4 dl hver dag. Men det er kanskje en fase de går gjennom, der de ikkje har tid til å spise fordi det er så mye spennende å oppleve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har samme problem med en morgenfugl her. Lillegutt har i flere mnd våknet i 5-6 tiden. Prøver å vente til 6 før han får stå opp, men enkelte ganger må jeg bare gi meg før. Jeg får jo ikke sove uansett når han står å skriker i sengen.

Samme her at han våker tidlig uansett om han legges tidlig eller sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...