Gå til innhold

Importert OTH fra USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mulighet til å få kjøpt en splitter ny OTH som er importert fra USA fra en privatperson. Hun vil ha kr. 4900,- for den - synes dere det virker rimelig? Jeg vil jo spare ca 1000,- for en helt ny vogn, men det kan jo også være litt riski?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ei fra finn.no som selger vogna?

Tenk deg at hun sikkert har betalt ca 3500kr for vogna,hadde heller kjøpt en ny vogn var jeg deg.

Koster ikke så mye mere enn 5000kr hvist du bestiller den fra babyjungle.nl (???)

Skrevet

4900 for hva da? sportsdel? med bag?

Skrevet

Fra babyjungle ble det nesten kr. 5800 inkl mva, tollgebyr og frakt for sportsvognen. Da sparer du ingenting ift å kjøpe fra norsk butikk.

Skrevet

Selger ikke gjennom Finn.no men gjennom en bekjent av en bekjent. Jeg har snakket med dem og kan få vogna for kr. 4500 og det synes jeg virker rimelig:-)) Skjønner jo at de vil ha litt fortjeneste på den...

Skrevet

tja.. så babyproffsen i Sverige annonserte OTH til 4500 NOK her... og da har du alle garantier litt nærmere enn i USA hvis noe skulle skje... Vet ikke om kampanjen gjelder lenger, men kanskje verdt å sjekke?

Med tanke på at du sikkert skal selge den igjen i Norge, ville hvertfall jeg ha foretrukket en Urgan Jungle i stedet for en Mountain Buggy, forsåvidt samme vogn, men igjen, ref reparasjoner, få tak i deler etc... Greier jo nærmere det er.

Skrevet

Ligger Babyproffsen i Strømstad? Jeg ville helt klart kjøpt der istedenfor den importerte:-))

Skrevet

Det må være en annen svensk butikk, for babyproffsen har ikke OTH.

Skrevet

Angående navnet: Merket heter Mountain Buggy, modellen heter Urban. Den med fast hjul heter Mountain Buggy Terrain. Dette gjelder hvertfall i USA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...