Gå til innhold

den perfekte slanke kur er :

Anbefalte innlegg

når du finner ut at vennina di, er å roter med mannen din, og dere har en 4 månder gml baby... men.. etter en del dektektiv arbeid, og innsammling av opplysninger fraalle *fitta* har fortalt det til, har jeg funnet ut at det er løgn alt sammen... mannen min skal blant annet ha leid hotell rom.. jeg dro til det hotellet og spurte de, men mannen min måtte ringe dit selv, og si at det var ok og gi meg opplysningene.. det hadde ldri vært reservert, eller avbestilt et rom dær, verken i hennes, eller hannes navn..+ at *fitta* gir forskjellige historier til forskjellige folk... jævla bitch... prøver å splitte familien min, og hun er liksom hyper kristen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9685363-den-perfekte-slanke-kur-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, jeg fant jo ut at hun ikke er vennina mi.. men litt sent vil jeg jo si.. i og med at hun er en sann kristen, er det jo ingen som tror at hun lyver, selv ikke jeg til å begynne med, men jeg fant jo ut raskt at det hun sa ikke stemte...

nei, hun klarte ikke å splitte oss, jeg nekter å la den falske *fitta* gjøre det, jeg og mannen min skal snakke om dette en del, og jobbe oss gjennom det.

• 4 uker senere...

Så galt var det ikke for oss , men hadde ei som kalte seg min venninne.Hun gikk bak min rygg og serverte løgner om meg til kjæresten min.

Om at jeg hadde andre , at jeg bare lurte han , at jeg ikke måtte stoles på , at jeg hadde bedt henne sende mobilnummeret mitt til menn hun kjente osv.

Problemet var at han trodde henne , ikke meg. "måtte jo være noe siden hun fortalte det uoppfordret mente han, for hun lyver aldri"...

Herregud , den gamle hora serverer jo kun løgner om alt , hele tiden.Etter et halvår ønsker hun nå kontakt igjen , hun har vel ikke skjønt at jeg har funnet ut hvordan hun er , for jeg konfronterte henne aldri.

Aldri mer skal jeg ha kontakt med henne !!! Og når jeg har bestemt meg , er jeg ikke til å rikke om noen har sviktet.

Hore er fordi hun har hatt utalige menn bare det siste året, ikke var hun annerledes før det heller, skaffer seg sex med alt hun kan finne av men over mobil og ulike chatteorganer.

Greit man liker å leke , men lell... Når bygda snakker om trafikken der nede , så er det ikke helt normalt vil jeg si , selv jeg ikke er noe dydsmønster selv.

Hun er også kristen blitt , døpte seg i vinter,fant kjærest og forlovet seg i sommer.

Blir kvalm bare jeg ser bilen hennes. Av og til skulle jeg ønske mannen hennes visste hvordan hun var /er , har vært fristende å være slem og fortelle. Det er ikke min stil uansett , håper bare vi er kvitt henne !

Greit å få ut litt gruff her inne... :o)

Annonse

HI her.. jeg hører til her inne, og ville gjerne få ut alt jeg bar på inni meg, men på skravle er det ingen anonym kanpp, og altfor mange kjenner meg.. jeg skrev denne inn på krangle, men selfølgelig ble det bare skrevet dritt tilbake.. trengte seriøst litt trøst og sympati den dagen...

det går bedre nå, men håper jeg aldri ser henne igjen..

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...