Gå til innhold

Hva skjer etter den første samtale (ivf)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg lurer i grunnen på det same.. Me har fått innkalling til undersøking i dag men det var ikkje særleg informativt.. Har lyst at alt skal skje på ein gong!!

Var det slik at de fyrst var på undersøking og deretter samtale eller er det noko som skjer omtrent samsundes?

Har ikke vært på noe undersøkelse enda. Kanskje noe som skjer samme dag? Vet ikke helt. Er blitt henvist og har fått time til samtale i september. forstod at jeg kunne starte opp på første mens etter det. men vet ikke om jeg starter medisineringen første mensdag

Annonse

Hei!

På Haukeland gikk det 3 mnd fra forsamtalen til vi begynte med sprayen. Første spraydag er 20 dager etter menstruasjonen(første blødningsdag).

Det virker som laaaaang tid.......men min erfaring er at når man har fått datoer og sånt, virker det som om at alt går mye raskere.

Lykke til!!

Nå er det ikke så lenge siden vi fikk dato for samtale. Og jeg må si meg enig i at det går fortere når vi har en dato:-) Endelig minker det på tiden.

Snakket med de i Haugesund og jeg forstod at der kunne vi komme igang på påfølgende mens.

Blir spennende, men er forberedt på en tung og vanskelig høst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...