Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg lurte på om det er farlig på noen måte for babyen i magen når mor jobber fullt, sover så fort jeg får kjangs, er kvalm og uvel hele dagen, og ikke får i meg noe mat? Vet jo at trøttheten og kvalmen hører med til graviditeten, men jeg luer rett og slett på om det er farlig å jobbe mye uten å få i seg mat?
gravid me nr 8 :-) Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 du bør jo få i deg mat for at babyen skal få mest mulig næring, så den får vokse så er d jo viktig med næring...kan du redusere jobbinga litt?? dette hadde jeg tatt opp med legen hadde jeg vært deg lykke til..
nr2påvei! Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Hei. Takk for svaret, lurte på å høre med legen om å kutte ned arbeidstiden et par timer om dagen. Skal til legen i morgen så jeg er spent på å høre hva han sier.
k@ra Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Du må kjenne på selv hva du orker. Babyen tar uansett det den trenger av næringsstoffer først og så er det du som "lider" evt:) Kanskje du kunne fått aktiv sykemelding eller litt redusert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå