Gjest Lenchen Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Trener dere? I tilfelle hva? Jeg kjenner at det er skikkelig tiltak å komme seg på trening, men prøver å holde koken to ganger i uken. Jeg trener svømming. Har gjort det siden jeg var 6 år Men tar det stille og rolig nå da
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Er veldig aktiv til vanlig, trener hver dag. Nå har jeg trappet det litt ned, men er fortsatt på en trimtur hver dag. Jeg jogger 1/2 t x 2 pr uke, aerobic x 2 og går tur, lange i helgen og småturer på hverdagene. Hadde en liten blødning etter en aerobictime, men etter det alt bra. Har en teori om at det er best å holde seg aktiv hele tiden slik at embryoet må klamre seg fast fra starten av.. tror det er større fare for å miste om man holder seg rolig og så plutselig setter igang med treninga.. Er du enig i det?
amy_de Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er ikke spes. glad i å trene men har kjøpt trim for gravide video med Kari Jaquesson som jeg synes er kjempefin. Bruker den to - tre ganger i uken i tillegg til at jeg går en lang kveldstur med mannen min nesten hver kveld. Føler at jeg holder meg greit i form på en sunn og behagelig måte.
kidos! Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Trener akkurat som før. 3-4 dager i uken. Jogging, spinning og vekter på helsetudio. Fikk litt rare stikkinger på den ene siden når jeg løp på tredemøllen i forige uke, så da gikk jeg over til hard gange i oppoverbakke, men det har gått helt fint med "friluftsjogging" Ikke så statisk kanskje. Jeg ser ingen grunn til å ikke trene normalt. Trine Haltvik spillte jo handballkamper til godt ut i sv.skapet og da gikk hun med tvillinger, og det har stillt gravide opp i NM i langrenn. Men hvis man ikke har trent så mye før, bør man vel ikke kaste seg ivei med marathontrening. Ser for meg at det blir litt tyngre både å motivere og røre seg etterhvert, så da blir det kansje litt mere "husmortrim" med litt slappe aerobic/stram opp timer. Og så starter jo langrennsesongen ( her jeg bor iallefall) mot slutten av sv.skapet og ikke minst det er jo flott på langrenn like etter bebisen er ute. Litt kjedelig bare at vi må gå hver for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå