Gå til innhold

Slippe gleden løs??


Gjest

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan andre har det, men runder 12 uker til helga, og begynner å innse at dette faktisk ser ut til å gå bra. Har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg faktisk skal ha en baby i januar...skal tro når jeg klarer å slappe av på at dette kan gå greit. Har jo sett hjerte banke på UL, har alle de rette symptomer og god magefølelse, men å innse hva dette faktisk vil si... at jeg skal bli mamma!! Håper det går opp for meg snart! Flere som har det på samme måte, eller er det bare jeg som er litt rar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du er ikke rar he he. Jeg er allerede mamma til en gutt på 3, men jeg synes også det er helt utrolig at jeg skal bli mamma igjen. Like fantastisk denne gangen. Jeg runder 12 uker på lørdag og har termin 14. januar. Hva med deg? Skal faktisk på UL på torsdag og håper å få konstatert at alt er vel og at jeg virkelig kan glede meg med rette. Er fryktelig kvalm om dagen da, så det er iallefall et godt tegn. Deilig når magen begynner å vise slik at jeg virkelig kan se at noe er i gjærde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme termin, i alle fall foreløpig. Klarer liksom ikke å fatte det helt, har mistet før, så dette blir første barn - helt uvirkelig, spør du meg. Hadde UL uke 6, skal så vente til uke 18 - synes det er skrekkelig lenge, men skal til jordmor om 1 mnd, kan evt prøve å høre hjertelyd da for å vite at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja det skjønner jeg blir lenge å vente, men du fikk sikkert konstatert at alt så bra ut i uke 6 da? Du kan jo muligens gå på privat UL hvis du synes det blir for lenge å vente. Jeg har selv mistet noen ganger. Har hatt både privat og på sykehuset denne gangen. Skal igjen på sykehuset nå, men etter det må jeg vente til uke 18. Høres sikkert merkelig ut at jeg springer å får UL i et kjør, men det er så betryggende å få bekreftet/evt avkreftet graviditeten. Men nå tror jeg faktisk vi kan glede oss og tenke framover. Utrolig fint! Hvor langt var du kommet da du mistet og hvor lenge siden er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikkert på hvor langt jeg var kommet, hadde uregelmessig mens den perioden. Er ganske nøyaktig 1 år siden om et par uker, så har vært litt tøft denne gangen når det er "magisk" grense i denne tiden. Men ser jo ut til å gå helt fint. Så hjerte banke uke 6, så vet at sjansene for at det går bra nok er gode. Men man vet jo aldri, da... prøver å slappe av fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...