~Simelisa & Marina~ Skrevet 25. juni 2007 #1 Del Skrevet 25. juni 2007 Var oppe på KK igjen idag for en ny samtale for å prøve å få innvilget ett planlagt keisersnitt, vi møtte opp i "litt" god tro da legen hadde sagt at hun ville snakke med oss på nytt, å ante ett ørlite håp og kanskje en beklagelse fra sist samtale... men nei da.... Vi møtte opp og var der til rett tid og fikk høre etter hvert at legen vi skulle til var på føden og d kunne ta litt tid, så vi kunne velge om vi ville vente eller komme tilbake etter lunsj...så vi valgte at vi kunne vente... Vi fikk oppdateringer om at nå var d ikke lenge til hun kom osv... overlegen hadde nemmelig vakt på føden idag og måtte være tilgjengelig. Da hun omsider kom, da hadde vi ventet i nærmere 3 timer tilsammen og jeg hadde så vondt i bekkenet og var så stiv som jeg ikke hadde vært på mangen uker, legen hadde heller ikke skiftet klær og kom med blodsprtu på klærne... Vi kom inn på samtalerommet og hun startet samtalen med at d hadde skjedd en del siden sist, da mente hun artikkelen i dagbladet osv... jaja ferdig med den biten!!!! Hun lurte på om jeg hadde tenkt en del og om jeg hadde fått skrevet det brevet ang. fødselen og mine tanker om hvorfor jeg ville ha KS osv.. Jeg sa som sant var at jeg hadde gjort det og hadde med en del annet som hun å skulle lese (attestasjoner fra lege, psykolog osv.) Hun leste det jeg hadde med og så på meg som ett spørsmålstegn på en måte... jeg ser at du har skrevet hvordan du vil ha ett KS sa hun, ja sa jeg...!!! Er du så låst på det at det ikke er noen mulighet for deg å se for deg en vaginalfødsel der du bestemmer forløp og legger opp til hvordan du vil ha det med tanke på igangsetting osv.. Nei sa jeg, jeg føler ikke jeg er istand til å gjennomgå nok en fødsel i frykt for at kroppen skal jobbe mot meg slik som de siste 2 gangene og dermed ende i et akutt KS, slik at jeg skal føle meg mislykket nok en gang... Jeg prøvde x-antall ganger å forklare henne hvor vondt dette var for meg, å snakke om. Og at jeg føler at jeg har følt meg nok mislykket i løpet av de siste 12 årene om jeg ikke skal "prøve" å føde nok en gang og mislykkes igjen... hun som kvinne kunne ikke forstå hvordan det var og hvordan d føles å sitte der som en overgreps-utsatt, en må vel ha opplevd det selv sa hun... Jeg spurte henne om det var så vanskelig å forstå at jeg ønsket det slik, hun sa at jo d synes hun at d var litt vanskelig... Jeg prøvde å forklare så mange ganger at jeg til slutt knakk sammen, sammen med oss 3 var avd.jordmor med så hun hørte samtalen. Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor og hun nesten "tvang" meg inn på tanken på å føde, hun avbrøyt på nesten lik linje som sist og jeg følte ingen respekt eller forståelse fra denne legen...jeg sa til henne at jeg synes de øynene jeg snakker til er ISKALDE og ser ingen empti i deg... hun avføyde det og snakket videre... Etter at vi hadde sittet å pratet i max 10-15 minutter så ringte de fra føden, og hun måtte komme ned... ja da har vi 10 minutter på oss da, til å prate ferdig... Vel etter 10 minutter så sa hun at vi kommer ingen vei med dette og det var langt igjen til målet, som igjen da var hintet til VAGINAL FØDSEL. Hun sa at jeg kunne komme tilbake på slutten av denne uken for å prate mer, så jeg kunne tenkt mer på det om å føde normalt.. Da sa jeg at det kom ikke på tale, når jeg ikke blir verken sett eller hørt ser jeg ingen vits i å komme tilbake for å få nok en trøkk i trynet. da søker jeg meg heller til Voss der jeg kanskje kan bli møtt med forståelse og respekt, da fikk jeg at det er opp til deg og det er fritt sykehusvalg... Det hun å kom med da var at jeg kunne komme til en annen lege og få noen annens vurdering på det enn hennes... Så vi kom absolutt ingen vei med denne samtalen heller, følte det som ett overgrep/overtramp av min kropp og mine valg, jeg sa at jeg ville bare ha muligheten til å få en rolig og kontrollert fødsel. Der jeg vet hva som skjer, jeg sa at jeg føler jeg fortjener en rolig fødsel der ting er planlagt. Da kom hun med SKREMSELSPROPAGANDAEN, du blødde 1,5 liter blod under siste KS, hva om du blød like mye...eller om du blør inntil 4-5 liter... da sa jeg, ja da gjør jeg d...så egositisk er jeg... enn om vi ender opp med å måtte fjerne hele livmora da, ja da får dere gjøre d da... jeg skal ikke ha flere barn og hadde det vært opp til meg kunne dere bare gjort det, jeg skal likevel sterilisere meg og dere kommer ikke til å ha mere utlegg meg likevel dere om jeg så kan få dette keisersnittet... da ble hun litt stille...og viste vel ikke helt hva hun skulle si...Enn å sitte å være slik!!!!! før vi skulle gå, så skulle avd.jordmora prøve å få time til denne uken til en annen lege, men d lot seg ikke gjøre da han hadde hendene fulle og vel så det. så hun skulle formidle saken og tok kopier av papirene mine å skulle snakke saken for oss... så skulle vi få en telefoniskt svar ja eller nei... men fra den kvinnelige overlegen var det ett blankt nei. FORTJENER JEG VIRKELIG Å BLI BEHANDLET SLIK, må en virkelig bruke den siste tiden som en egentlig skal spare opp krefter til å bruke masse energi på dette?????????? Klem fra frustrert og en veldig langt nede og sliten... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har ikke ord. Dette er å behandle folk helt uten respekt. Føler virkelig med deg og håper du blir hørt til slutt, se evt mot Voss. Førde sykehus i Sogn og fj har vært veldig ok med meg og tatt meg på alvor. Lykke til videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9684933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 25. juni 2007 #3 Del Skrevet 25. juni 2007 kjære simelisa.tusen klemmer.... har ik ord akkuratt nå.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9685146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowstorm73 Skrevet 25. juni 2007 #4 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg svarte allerede på ditt første innlegg idag. For en lege. Valgte feil yrke syns jeg. Reis til Voss. Jeg kan ikke en gang forestille hvordan du må ha det nå. Sliten og fortvilet. Håper din mann kan støtte deg, du trenger det. Trøsteklem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9685187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusyQ Skrevet 25. juni 2007 #5 Del Skrevet 25. juni 2007 NEI, du fortjener ikke dette!!! Jeg blir rystet, sjokkert og sinna når jeg leser om behandlingen du har fått på Haukeland, Simelisa. Jeg har selv fått innvilget på Rikshospitalet uten problemer, og jeg er førstegangsfødende som "bare" har litt angst. Jeg ble møtt med forståelse og trengte verken tigge eller gråte. Nå blir jeg skamfull fordi det var så lett for meg og så vanskelig for deg. Om de skal være strenge på keisersnitt, må det i det minste være sånne som meg det går utover. Din sak burde vært åpenbar! Helt forferdelig sykt at det er lov å forskjellsbehandle så mye her i lille Norge. Grufult at det finnes leger som er i så feil yrke som hun legen du har møtt på Haukeland. Hun burde miste jobben. Håper virkelig du kommer deg til Voss så snart som mulig, og blir møtt med forståelse og respekt der. Ingen tvil om at legene på Voss vil gi deg keisersnitt. Det har de jo til og med så godt som sagt i avisa! Håper du får innvilget der raskt, så du kan nyte resten av svangerskapet ditt, og se fram til en rolig, trygg fødsel. Ikke la deg knekke. Du fortjener alt godt :-) Store klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9685830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea1 Skrevet 25. juni 2007 #6 Del Skrevet 25. juni 2007 Nei dette fortjener du kke i det hele tatt. Slik som du forteller så minner det meg veldig om den andre gangen jeg var på KK og fikk avslag. Jeg husker ikke helt navnet på henne, men hun oppførte seg veldig likt med meg. Men det er jo noe av det som er problemet med endel av de arrogante legene der oppe. De får oss til å føle oss overkjørt og mindreverdig. Hvor er pasientrettighetene våres????? Dette kan jo ikke fortsette....... Og som mange av oss vet så er vi ikke alene om å oppleve disse grusomme opplevelsene på KK, vi blir jo nesten behandlet som en ting ikke som et menneske. Det er mange som reiser til Voss, og der er de kjent for å møte oss med mer respekt. Men det burde ikke være slik at vi skal reise dit for å få innvilget ks når vi har gode grunner til å få det her på KK. Jeg kjenner meg veldig frustrert på dine og andres vegner. Du er nok kjempe sliten no............ og trist og redd. Jeg føler med deg, selv om mine ord ikke kan gjøre ting så veldig mye bedre for din frustrasjon akkurat no. INGEN fortjener et slikt helvete som du går gjennom nå. Har du vurdert å maile dette innlegget ditt til Hilde i DB? Jeg har selv vurdert å sende klage til pasientombudet. Min mann skrev en klage på 4 sider til ledelsen på Haukeland etter vi fikk avslag nr. 2. Men vi har ennå ikke fått noe svar.......... Vet ikke helt hva en skal si, men vi får stå sammen, jeg støtter deg og alle andre i samme båt. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9686062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #7 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg bor på østlandet (Bærum) og har bare blitt møtt med respekt og forståelse (er førstegangsfødende). Jeg anbefaler deg å reise til et annet sykehus - om du så skal reise langt. Jeg var faktisk innstilt selv på å reise til Trondheim for å ta ks, hvor jeg vet og har hørt de har leger som viser respekt og forståelse. Du skal hvertfall IKKE la deg overtale. Kjenner jeg blir så provosert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9686483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Del Skrevet 25. juni 2007 Kjære deg Du fortjener absolutt ikke dette her.Jeg føler såååå med deg nå. Det var sånt jeg også fikk servert på kk Haukeland men jeg snakket med en mannlig lege ,en ganske ung fyr.Virka på meg som han var redd for å gi noe annet svar enn nei.Tror han hadde klare ordre fra øverste hold..........ja det er jo pussig at man nesten blir oppfordet til å søke seg til Voss.Min teori er at ledelsen på Haukeland er stolte over den lave statistikken sin over ks og de utnytter Voss for å holde statistikken lav slik at de kan skryte ovenfor andre sykehus.Jeg syns jeg møtte på en beinhard stolthet og kynisme nemlig. Det de ikke skjønner er at den statistikken bare er et BEVIS for at de ikke eier kunnskap om psykiatri og at de i tillegg er helt blåst for EMPATI og de andre sykehusene LER av dem........... Tror du bare må se til komme deg opp til Voss.Der finnes mennesker som jobber med hjertet og ikke er ute etter heder og ære på bekostning av oss og våre barn. Lykke til , det finnes en løsning for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9687154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #9 Del Skrevet 26. juni 2007 Kjære deg, dette hadde jeg klaget på til pasientombudet!! En sånn behandling skal INGEN få på et norsk sykehus. Denne legen er ikke ute etter å hjelpe, hun er ute etter å være prinsipprytter og etter DB-artikkelen, så er det hevn hun er ute etter. Nå skal du glemme Haukeland, ring fastlegen din og be om å bli flyttet til Voss, få en samtale der, og håp at det skal bli bedre. Det ser det jo ut til at det er gode sjanser for. Så kjære, snille deg... denne legen forsøker å knekke deg i kne, men du skal ikke ta opp kampen med henne. Det trenger ikke den lille i magen din. Og dette med trusler om livmorfjerning og blodtap, det er så på kanten at jeg blir oppriktig sint på dine vegne. Men send en klage, en sånn lege skal ikke kunne fortsette slik! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9689347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. juni 2007 #10 Del Skrevet 26. juni 2007 NEI, du vet du ikke fortjener dette anette!!!! Er skremmende at du faktisk har vært på en av de store sykehusene her i Norge! Men kom deg til voss, jeg er sikker på at de kommer til å stå i døren å ta imot deg med en lapp hvor det står dato for ks=) Du fortjener å få kose deg de siste ukene. Klemmer fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9691868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #11 Del Skrevet 26. juni 2007 Oi, dette var rystende lesning!! Haukeland har ingen rett til å behandle kvinner på denne måten!! Jeg henger meg på de andre, og sier dra til Voss, for der får du ks, og ikke bruk energien din på Haukeland. Det eneste jeg oppfordrer deg til å gjøre, er å maile innlegget ditt til Hilde i DB, akkurat som du skrev det her, så kan hun følge opp saken. Håper så inderlig at du får KS-dato fort-fort, for jeg vet hvor godt det er å ha det svart på hvitt!! Stor klem fra Bambi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9692362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Simelisa & Marina~ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei igjen alle sammen.. Tusen takk for god støtte og hjelp, jeg trenger det nå så jeg kommer meg videre... Jeg skal ta kontakt med pasientombudet imorgen å ta fatt i saken der, i tillegg så blir d jeg kontakter jordmoren min og Voss deretter...sitter å venter spent på svar fra en annen lege som avdelingsjordmoren på KK skulle legge frem saken min for, enten ett JA eller NEI!!!!! orker ikke flere slag i trynet og ydmykhet og har ikke energi til å få ødelagt resten av kroppen min... Den kvinnelige Overlegen har klart å ødelagt såpass mye av det som skal være ei koselig tid, klarer nesten ikke glede meg lenger ( det er trist å tenke på... Men alle sammen TUSEN TAKK ) Mange klemmer sender jeg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9693336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
saray Skrevet 27. juni 2007 #13 Del Skrevet 27. juni 2007 fikk klump i halsen av å lese dette.at du blir behandlet sånn er som et overgrep på deg og at hun ikke skjønner hvor ille dette er for deg!!!!tror noen virkelig at noen,som til og med har prøvd å føde før,går gjennom sånne tøffe samtaler og søknader hvis de virkelig ikke mener at de ikke tørr/orker en vanlig fødsel???!!!kunne tro de mente at du gjorde dette bare for å mase på henne og ødelegge dagen hennes.fyttirakkern altså.at de ikke kan skjønne at dette er en alvorlig sak og kan ødelegge hele svangerskapsgleden for mange jenter/damer??!!!det er helt fjernt. har selv halvveis bestemt meg for å føde vanlig denne gangen også ,MEN....jeg skal ha visse forholdsregler som jeg skal snakke med legen om.gruer meg til den samtalen likevel jeg:(har på følelsen at de skal gjøre alt,uansett hva det er så vanskelig for oss gravide. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9699127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Simelisa & Marina~ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 27. juni 2007 Da har samtalen fra KK kommet... å jeg MÅ inn på nok en ny samtale med en annen lege ( vet egentlig ikke om jeg orker mer, men han legen hadde jobbet sånn for å få til en time i denne uken så da må jeg vel opp igjen da... Jeg forbereder meg psykisk og fysisk på et NEI, ser ikke bort fra at jeg søker til Voss likevel... Har fått forståelsen av at de ser individet i seg selv og ikke bare en gravid kvinne, snakket med en trivelig jordmor der oppe og hun sa jeg bare kunne sende en henvisning fra min jordmor her... så da gjenstår d bare å se/høre imorgen... En sliten klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9700263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Simelisa & Marina~ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 27. juni 2007 Da har samtalen fra KK kommet... å jeg MÅ inn på nok en ny samtale med en annen lege ( vet egentlig ikke om jeg orker mer, men han legen hadde jobbet sånn for å få til en time i denne uken så da må jeg vel opp igjen da... Jeg forbereder meg psykisk og fysisk på et NEI, ser ikke bort fra at jeg søker til Voss likevel... Har fått forståelsen av at de ser individet i seg selv og ikke bare en gravid kvinne, snakket med en trivelig jordmor der oppe og hun sa jeg bare kunne sende en henvisning fra min jordmor her... så da gjenstår d bare å se/høre imorgen... En sliten klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9700264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea1 Skrevet 27. juni 2007 #16 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja de ser individet i seg selv på en helt annen måte på Voss. Jeg var jo der nylig, og var klar til å legge fram min opprivende historie enda engang. Men legen hilste høflig på oss, og sa at han hadde lest papirene mine og skjønte godt at jeg hadde det tøft og at han ville hjelpe meg. Jeg ble helt stum...... og tårene som kom var store gledestårer......... Endelig noen som viser respekt, forstår min fortvilelse utøver yrket sitt profesjonelt. Han sa også at nå fortjener du ro og ville at jeg skulle prøve å nyte de siste ukene av svangerskapet. Ingen fortjener å ha det slik du har det, sa han. Så selv om jordmoren min vil at jeg prøver enda en gang på KK, siden at barnet ligger i seteleie i tilegg til de andre årsakene, så velger jeg nok å ta imot det tilbudet som Voss kan gi meg. De er veldig opptatt av en god mor og barn omsorg, samt at far også får ligge der sammen med oss. Når jeg spurte om hvor lenge jeg kan ligge etter ks på Voss svarte legen: til du er trygg på den nye situasjonen, barnet tar brystet bra og du er klar til å reise. Ikke det at jeg elsker sykehus og vil være der, men jeg kommer nok til å trenge litt ekstra omsorg i starten. Og på KK så er det nesten foten ræva så fort som de ser muligheten til å plante den der. Nei nå er jeg styggg...... Sorry. Lykke til i morgen. Og forresten bra innlegg i Dagbladet i dag igjen. Stor klem til deg........... Tenker på deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9704232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor og bestemor Skrevet 27. juni 2007 #17 Del Skrevet 27. juni 2007 Som mor ,svigermor og bestemor er det hjerteskjærens vondt når man blir behandlet sånn. Vi føler med både Annette og deg Therese det er bra dere støtter hverandre!! Vi hvet hva "Simelisa" har gått igjennom og at hun nå skal lide sånn, gjør vondt i hjerterota vårres! Det er ikke greit når man blir motarbeid, samme hvor gode grunner man har. Den overlegen på Haukeland skulle ha fått seg en IRETTESETTELSE når der gjelder behanling av pasienter. Har aldri hørt maken til behanling av mennesker som har god grunn og skal ha det godt og sikkert! Vi er frustrert , forbannet,og veldig skuffet. vi har ikke ord for hva vi mener om KK og ks. Nu skal ikke " Simelisa "lide mere, men få det som hun fortjener! Så hun for slappe av! Hun har det kjæmpe tøfft det hvet vi ,Stå på ,vi er med deg og støtter deg! Voss neste, vi kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjæmpe stor klæmm! Lykke til videre Therese, dåkk e tøff som stod fram i DB!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9704999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea1 Skrevet 27. juni 2007 #18 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja vi støtter hverandre, men i tillegg så er det utrolig støtte å finne her inne. Tusen tusen takk for omtanken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9705073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Simelisa & Marina~ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg var inne til ny samtale idag til en ny lege og hadde forberedt meg på ett nei og hadde skrevet mange argumentasjoner for og imot så han forstod at jeg visste hva jeg gikk til og prøvde å begrunne så godt jeg kunne, hvorfor jeg ønsket/trengte dette keisersnittet... Jeg møtte for det første verdens hyggeligste og mest avbalanserte lege, som hadde en rolig tone og fasade hele veien gjennom... Han kom ikke med store skrekkhistorier og skremselspropaganda, men var realistisk.... HAN SÅG MEG OG HØRTE MEG OG IKKE MINST, HAN FORSTOD MEG OG ANGSTEN MIN!!!!!!! <3<3<3 JEG FIKK INNVILGET KEISERSNITT 13.AUGUST <3<3<3 Tusen tusen takk for all den vanvittige gode støtten dere alle sammen har gitt meg, setter veldig stor pris på dere alle sammen. Nå kan jeg omsider senke skuldrene og jobbe videre med pasientombudet om behandlingen den første legen gav oss, den er vi ikke ferdige med enda... Stor lykke klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9708374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #20 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja endelig gikk det din vei er såååååååååååååååå gla på dine vegne. Vi er kjæmpe glad ,vi gleder oss veldig til den lille Marina kommer! Hurra!!!!!!!!!!!!! Klæmma Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9708642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. juni 2007 #21 Del Skrevet 28. juni 2007 ENDELIG=) Nå Fikk du som fortjent;) Blir spennende å høre fra deg etter den 13/8... Hadde jo vært koselig om vi endte opp der samtidig, men troen på ks på Haukeland har jeg mistet helt!! Vi må vel ta veien til voss... Masse lykke til klemmer=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9708737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #22 Del Skrevet 28. juni 2007 Hyyyyyyyyyyyyyl!(av glede) Gratulerer! Min skatt kom også den 13.- fin dato=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9708780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ana baroma Skrevet 28. juni 2007 #23 Del Skrevet 28. juni 2007 Det var godt:)) Glad på dine vegne:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9709648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowstorm73 Skrevet 28. juni 2007 #24 Del Skrevet 28. juni 2007 det var en lettelse å høre!!!! ser du, det nytter å stå på, tok bare lengre tid. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9713723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #25 Del Skrevet 29. juni 2007 Hurra og gratulerer=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9684734-fortjener-jeg-virkelig-dette-laaaaaaangt/#findComment-9716101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå