Gå til innhold

Finnes det hjelp for oss med fødselsdepresjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg tror også jeg lider av fødselsdepresjon. Har slitt med angst og depresjon tidligere, men fikk en skikkelig knekk i slutten av april. Har en baby på litt over 4 måneder og i tillegg to barn fra før. Jeg går også til psykolog og har begynt med Zolot. Jeg tar 50 mg daglig, men lurer på om jeg bør øke dosen da jeg føler det går bedre, men at jeg fortsatt bare "stamper" på samme stedet på en måte. Kan jeg spørre hvor stor dose Zolot du tar og om du synes du har virkning?? Jeg skulle også ønske jeg hadde noen i samme situasjon å snakke med, man føler seg alltid veldig alene med slike ting og jeg tør rett og slett ikke fortelle til venninner etc hvordan jeg egentlig har det.

Hei. Jeg tar 100mg daglig. Startet med 50mg men etter en blodprøve viste at det var lite i systemet mitt økte legen min dosen. Jeg synes den har hjulpet med de verste dagene men, som deg, at jeg ikke klarer å komme videre. Har vurdert å bytte til alternativmedisin f.eks homeopati/akupunktur. Jeg skal til lege i morgen for å snakke om det og også for å høre om hvor stor konsentrasjon av zoloft det finnes i blodet mitt nå.

Bor du i nærheten av Oslo? Jeg har tenkt å starte en samtalegruppe siden det finnes ikke noe lignende....

Klem til deg

A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...