Gå til innhold

Noen som har kjennskap til føden på Gjøvik sykehus?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte til Gjøvik og lurer veldig på om noen har noen erfaringer med Helsestasjon, oppfølging i svangerskapet (jeg har et såkalt risikosvangerskap) og fødeavd.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner til fødeavdelingen, for jeg fødte sønnen min der i okt-05, og har ikke noe negativt å si om den. Koselige mennesker som jobber der. Men det var ikke noe risikosvangerskap og en helt normal fødsel. Skal føde der igjen i slutten av november.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har ikke kjennskap til Gjøvik, men Lillehammer!

Tror kanskje du kan velge sykehus, og da anbefaler jeg ABSOLUTT Lillehammer! :-)

Lillehammer ligger ca 30-40 min fra Gjøvik!

 

Lillehammer er veldig proffe, og har veldig høy standard både på føde/barsel avd. og leger!

 

Ble blant annet kåret sist jeg var på barsel i oktober 05, som en av landets BESTE mor og barn vennlig barselavdeling! :-)

 

Jacob Nakling er bl.a på Lillehammer. ( kjent for endel forskning osv.)

 

Han praktiserer ikke lenger, men har kontor på sykehuset. Og er vel også en rådgiver der tror jeg.

 

Har vært 4 ganger på Lillehammer og gleder meg til neste gang i februar ! :-)

 

Lykke til! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

3 prinser og 1 prinsesse

 

Skal selv føde på lillehammer i februar.

Var godt å høre gode ord om dette fødestedet. Søstera mi har født der og har bare negativt å si, men så finner hun det negative med det meste.

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Såå bra da! :-)

 

Selvsagt kan jo noen ha noen negative bemerkninger, men jeg har alså vært der 4 ganger og har bare positive ting å si! :-)

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har født to ganger allerede på Gjøvik og er veldig fornøyd! Ganske liten og personlig avdeling- jeg har hatt det veldig fint der både under fødsel og barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...