Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Legen kunne ikke se noe på ul lyd i uke 6+3 hos meg... Bare fostersekken(som visstnok var litt liten) og muligens fosteranlegg.... Skal tilbake i morgen. Hcg hadde steget sist, men ikke så mye som det burde.... Noen flere med samme erfaring??
*Vetlis* Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg var inne på ul i uke 5+4, å så da bare et foster anlegg, men da jeg kom tilbake i uke 6+4 så vi et bittelitte hjerte som dunket. Men jeg var hos kvinnedoktoren i dag, å spurte om det var stor forskjell fra gravid til gravid, han sa at det var det, pluss at det er utrolig stor forskjell på UL apparater også. Å har du tatt feil med noen få dager så tidlig i svangerskapet så har jo det alt å si... Så tenk ikke så mye på det du ikke så i dag. Neste gang kan det være du ser det du ønsker :-) Masse lykke til anonym!
Athina' Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Hadde det likedan som Vetlis. 6+0 kun en fostersekk som de målte til 4,5 mm -var på ny UL når jeg var 6+6 og da så de embryoet (+ plommesekken) som da målte 7,1 mm. Så vær tålmodig så popper det opp, med hjertebank og alt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå